نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:32 ق.ظ

بر اساس مطالعه انجام شده یک “رابطه انتقادی” بین دیجیتالی شدن و پایداری – وجود دارد

ارسال شده در 3 مارس 2022 توسط The Manufacturer

یک مطالعه تحول صنعتی جدید نشان می دهد که یک “رابطه انتقادی” بین دیجیتالی شدن و پایداری وجود دارد.با توجه به مطالعه «میلیاردها تصمیم بهتر: ضرورت جدید تحول صنعتی» توسط ABB، 96٪ از سازمان ها معتقدند دیجیتالی شدن برای پایداری ضروری است، اما فقط 35٪ راه حل های صنعتی IoT را در مقیاس اجرا کرده اند. این شکاف نشان می دهد که در حالی که بسیاری از رهبران صنعتی امروزی رابطه مهم بین دیجیتالی شدن و پایداری را به رسمیت می شناسند، اتخاذ راه حل های دیجیتالی مرتبط برای تصمیم گیری بهتر و دستیابی به اهداف پایداری باید در بخش هایی مانند تولید، انرژی، ساختمان و حمل و نقل تسریع شود.

مطالعه جهانی ABB که از 765 تصمیم گیرنده نظرسنجی کرد، همچنین نشان داد که 72 درصد از شرکت‌ها در حال افزایش سرمایه‌گذاری در اینترنت اشیا صنعتی هستند تا به اهداف پایداری رسیدگی کنند.

مطالعه ABB به بررسی استفاده فعلی از اینترنت صنعتی اشیا (IoT) و پتانسیل آن برای بهبود بهره وری انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و ایجاد تغییرات می پردازد. هدف این تحقیق تحریک بحث در صنعت در مورد فرصت‌هایی برای استفاده از اینترنت اشیاء صنعتی و توانمندسازی شرکت‌ها و کارگران برای تصمیم‌گیری بهتر است که می‌تواند برای پایداری و نتیجه نهایی مفید باشد.

پیتر ترویش، رئیس بخش تجاری اتوماسیون فرآیند ABB گفت: “اهداف پایداری بیش از پیش محرک مهمی برای ارزش کسب و کار و شهرت شرکت هستند و راه حل های صنعتی اینترنت اشیا نقش مهمی را در کمک به شرکت ها برای دستیابی به عملیات ایمن، هوشمند و پایدار ایفا می کنند.” . «باز کردن بینش‌های پنهان در داده‌های عملیاتی، کلید امکان پذیر کردن میلیاردها تصمیم بهتر در سراسر صنعت و اقدام بر اساس آن‌ها، با دستاوردهای قابل‌توجه در بهره‌وری، کاهش مصرف انرژی و کاهش اثرات زیست‌محیطی است.»

چرا شرکت های صنعتی بر روی پایداری تمرکز می کنند؟ طبق مطالعه ABB، “رقابت آینده” بزرگترین عامل است که توسط 46٪ از پاسخ دهندگان ذکر شده است.

سایر یافته های کلیدی مطالعه:

    71 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که اولویت بیشتری به اهداف پایداری در نتیجه همه گیری داده شده است

    72٪ گفتند که به دلیل پایداری، “تا حدودی” یا “به طور قابل توجهی” هزینه های IoT صنعتی را افزایش می دهند.

    94٪ از پاسخ دهندگان موافق بودند که اینترنت اشیاء صنعتی “تصمیمات بهتر را ممکن می کند و پایداری کلی را بهبود می بخشد”

    57 درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که اینترنت اشیاء صنعتی “اثر مثبت قابل توجهی” بر تصمیم گیری عملیاتی داشته است.

    آسیب‌پذیری‌های امنیت سایبری، مانع شماره ۱ برای بهبود پایداری از طریق اینترنت اشیا صنعتی هستند. https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *