نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

19 اردیبهشت 1403 6:34 ب.ظ

سازنده خودروهای برقی چینی، اولین فروشگاه خرده‌فروشی خود را در اروپا در بزرگترین فشار بین‌المللی افتتاح می‌کند

10 فوریه 2022 – آرجون خرپال -یک خودروی Xpeng P7 در 10 دسامبر 2021 در شانگهای چین در یک فروشگاه تجربه Xpeng به نمایش گذاشته شده است.

Xpeng، سازنده خودروهای الکتریکی چینی قصد دارد این هفته اولین فروشگاه خود را در خارج از چین افتتاح کند و شبکه خرده فروشی خود را با شرکای خود تعمیق بخشد، زیرا این استارت آپ گسترش بین المللی خود را افزایش می دهد.

فروشگاه Xpeng در استکهلم، پایتخت سوئد قرار دارد و این هفته افتتاح می شود.

Xpeng همچنین با Bilia، یک فروشنده و توزیع کننده بزرگ خودرو در سوئد، قراردادی برای فروش خودروهای خود امضا کرده است. خودروهای Xpeng در فروشگاه‌های Bilia ذخیره می‌شوند و در مکان‌های آن سرویس می‌شوند.

این سازنده خودروهای برقی چینی همچنین قراردادی را با خرده فروش خودرو امیل فری در هلند امضا کرد. Xpeng گفت که قصد دارد در مارس 2022 فروشگاه خود را در هلند نزدیک لاهه افتتاح کند.

پیشروی Xpeng به سوئد و هلند با ردپای خرده‌فروشی آجر و ملات نشان‌دهنده مهم‌ترین حرکت توسعه بین‌المللی آن است، زیرا قصد دارد نیمی از خودروهای خود را در آینده به خارج از چین بفروشد.

در سال 2020، این شرکت تحویل خودرو به نروژ را آغاز کرد. این شرکت با یک شریک محلی برای فروش اتومبیل در آنجا همکاری می کند و هنوز فروشگاه خودگردان خود را ندارد. تا کنون، Xpeng بر کشورهایی متمرکز شده است که رشد سریع خودروهای الکتریکی دارند.

اما رقبای Xpeng نیز به توسعه اروپا چشم دوخته اند. Nio یک فروشگاه پرچمدار در اسلو افتتاح کرد و تحویل خودروهای محلی را در سپتامبر آغاز کرد. خودروساز برقی BYD که تحت حمایت وارن بافت است تابستان گذشته ارسال خودروهای الکتریکی به نروژ را آغاز کرد.

علیرغم رشد مداوم وسایل نقلیه الکتریکی در چین، استارت‌آپ‌های داخلی در حال ایجاد زمینه برای توسعه تهاجمی خارج از کشور هستند که می‌تواند به رشد آینده کمک کند. آنها همچنین احتمالاً با تسلا و دیگر خودروسازان اروپایی و آمریکایی درگیر درگیری خواهند شد.

He Xiaopeng، مدیرعامل Xpeng در بیانیه‌ای گفت: «سفر جهانی ما از اروپا شروع می‌شود، که با تعهد ما به نفوذ هوشمند EV حرکت می‌کند. https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *