نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 1:52 ق.ظ

انرژی خورشیدی تقریباً نیمی از ظرفیت تولید برق امریکا در سال 2022 را تشکیل خواهد داد

22 ژانویه 2022 – توسط Science در HD

به گفته اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده، در سال 2022، تقریباً نیمی از ظرفیت تولید برق در مقیاس کاربردی که به صورت آنلاین عرضه می شود، خورشیدی است.انرژی بادی در جایگاه سوم قرار دارد که تخمین زده می شود 17 درصد از انرژی سبز جدید راه اندازی شده در سال جاری را ایجاد کند.

EIA گزارش می دهد: “ما انتظار داریم ظرفیت تولید خورشیدی در مقیاس کاربردی ایالات متحده در سال 2022 به میزان 21.5 گیگاوات افزایش یابد.” این ظرفیت جدید برنامه‌ریزی‌شده از 15.5 گیگاوات افزایش ظرفیت خورشیدی سال گذشته فراتر خواهد رفت، تخمینی بر اساس افزایش‌های گزارش‌شده تا اکتبر (8.7 گیگاوات) و افزایش‌های برنامه‌ریزی‌شده برای دو ماه آخر سال 2021 (6.9 گیگاوات).

بیشتر برنامه‌ های خورشیدی در سال 2022 در تگزاس، با 28 درصد از کل انرژی ملی (6.1 گیگاوات) و پس از آن کالیفرنیا حدود 18 درصد (4.0 گیگاوات) را تامین می‌کند.

انرژی باد در سال 2021 چگونه کمک کرد؟

سال گذشته ظرفیت بادی با رکورد بالای 17.1 گیگاوات در ایالات متحده آنلاین شد. 7.6 گیگاوات دیگر ظرفیت بادی قرار است در سال 2022 به صورت آنلاین عرضه شود.حدود نیمی از افزایش ظرفیت بادی برنامه ریزی شده در سال 2022 نیز در تگزاس واقع شده است. مرکز انرژی بادی 999 مگاواتی تراورس در اوکلاهاما، بزرگترین پروژه بادی که انتظار می رود در سال 2022 آنلاین شود، قرار است در آوریل عملیات تجاری خود را آغاز کند.

با توجه به نیازهای بسیار مهم ذخیره سازی برای انرژی های تجدیدپذیر، دولت انتظار دارد ظرفیت ذخیره سازی باتری در مقیاس کاربردی ایالات متحده در سال جاری 84 درصد (5.1 گیگاوات) افزایش یابد. عوامل متعددی از جمله کاهش هزینه های ذخیره سازی باتری و ارزش افزوده از طریق بازارهای سازمان انتقال منطقه ای (RTO) به تقویت این گسترش کمک کرده اند.

توسعه‌دهندگان و صاحبان نیروگاه‌ها اضافه‌های برنامه‌ریزی‌شده به EIA را برای بررسی‌های سالانه و ماهانه ژنراتورهای برق گزارش می‌کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *