نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 6:07 ق.ظ

Ankorstore چگونه بازار آنلاین ضد آمازون اروپا خریدهای آینده را شکل می دهد

توسط Pascal Davies • 25/01/2022 – نمونه محصولات موجود در Ankorstore – Copyright Ankorstore

سال جدید برای استارت‌آپ‌های اروپایی که بسیاری از آنها به جایگاه تک شاخ رسیده‌اند، با خوشی آغاز شد.

آنکورستور که توسط بسیاری به عنوان شرکت ضد آمازون دیده می شود، دومین استارت آپ فرانسوی است که در سال 2022 به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار (884 میلیون یورو) دست یافته است.در ژانویه، این شرکت که هر چیزی از لوازم خانگی گرفته تا غذا و مد را می فروشد، 250 میلیون یورو اضافی سرمایه گذاری جدید جمع آوری کرد و ارزش آن را به 1.75 میلیارد یورو رساند.

پلتفرم بازار مارک ها و طراحان مستقل را به خرده فروشان ثبت شده، گل فروشی ها، کافی شاپ ها و دیگر فروشگاه های مفهومی در سراسر اروپا متصل می کند و به آنها امکان می دهد سهام متنوع تری را که در سایت های تجارت الکترونیک بزرگ یا زنجیره های خرده فروشی بزرگ یافت نمی شوند، بفروشند.

این شرکت مستقر در پاریس بیش از 200000 خرده‌فروش مستقل در پلتفرم خود و 15000 برند در 23 کشور اتحادیه اروپا دارد.

آنچه در مورد Ankorstore قابل توجه است این است که تنها دو سال پس از راه اندازی آن در سال 2019 به وضعیت دست نیافتنی تک شاخ رسید که توسط چهار کارآفرین تجارت الکترونیک فرانسوی که می خواستند عادات خرید ما را تغییر دهند، تأسیس شد.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت نیکلاس دائودیفرت به یورونیوز نکست گفت:

ما کارآفرین هستیم، ما سرمایه‌گذار هستیم، بابا هستیم، بچه داریم و نمی‌خواهیم در دنیایی زندگی کنیم که روی مبل خودمان هستیم، تلویزیون تماشا می‌کنیم و در آمازون سفارش می‌دهیم و محصولات ارسال می‌شوند و ما هرگز خودمان را تکان نمی‌دهیم.

“جاه طلبی ما کمک به تاجران مستقل است زیرا آنها هستند که شهرهای ما را جذاب می کنند و تضمین می کنند که زندگی اجتماعی در محله های ما وجود دارد.”

برای حمایت از این امر، آئودیفرت گفت که برای شرکت مهم است که ابزارهای تکنولوژیکی را اعطا کند که به خرده فروشان مستقل اجازه می دهد در برابر موج مشاغل بزرگ مقاومت کنند و توانایی ایجاد شغل را داشته باشند.

بازار ابتدا برای برندها رایگان است، اما بعداً بابت فروش هایی که انجام می دهند، کمیسیون دریافت می کنند. این شرکت همچنین ارسال رایگان را ارائه می دهد تا در سفارشات کوچکتر ضرری نداشته باشید.

با سرمایه گذاری جدید 250 میلیون یورویی، این شرکت امیدوار است دامنه فعالیت خود را در سراسر اروپا گسترش دهد و کشورهای بیشتری را به ثبت برساند. Ankorstore همچنین می خواهد فناوری خود را بهبود بخشد.     https://www.euronews.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *