نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

15 اردیبهشت 1403 9:49 ق.ظ

طبق گزارش‌ها، چین می‌خواهد NFTها را از کریپتو با بلاک‌چین دولتی جدا کند

کریس یانگ- 13 ژانویه 2022

ممکن است ارزهای دیجیتال در چین غیرقانونی باشند، اما این بدان معنا نیست که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) باید غیرقانونی باشند.

گزارشی از ساوت چاینا مورنینگ پست نشان می‌دهد که چین در حال برنامه‌ریزی برای جداسازی زیرساخت مورد استفاده برای ارزهای دیجیتال از زیرساخت مورد استفاده برای ایجاد NFT است تا سرکوب ارزهای دیجیتال به صنعت NFT این کشور آسیب نرساند.

برای انجام این کار، شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین (BSN) تحت حمایت دولت چین در حال توسعه یک پروژه زیرساختی جدید بلاک چین است که به افراد و کسب و کار ها اجازه می دهد بدون استفاده از زیرساخت های توسعه یافته برای ارزهای دیجیتال، NFTS را توسعه و مدیریت کنند.

در مصاحبه ای با کوین تلگراف، یفان هه، مدیر عامل ارائه دهنده پشتیبانی فناوری BSN، Red Date Technology، پیشنهاد کرد که مدیریت NFT ها از طریق سیستم جدید به افراد و مشاغل اجازه می دهد تا از مشکلات قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال در چین جلوگیری کنند.

در ماه مه سال گذشته، چین اعلام کرد که در سراسر کشور ممنوعیت مالکیت و استخراج ارزهای دیجیتال را اعمال می کند. او به کوین تلگراف گفت: «زنجیره های عمومی را نمی توان به طور قانونی در چین اداره کرد.» او توضیح داد که بدون سیستم جدید، NFT ها فقط در زنجیره های خصوصی «غیرقابل اعتماد» قابل مدیریت هستند.

نام رسمی زیرساخت جدید BSN-Distributed Digital Certificate (BSN-DDC) است. این امکان را برای توسعه پورتال های کاربر و برنامه هایی فراهم می کند که در آنها می توان از ارز سنتی فیات برای خرید NFT استفاده کرد.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *