نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 1:22 ب.ظ

استرالیایی‌ها هنوز در معرض خطر کلاهبرداری های آنلاین هستند

جیمز میچل  08 نوامبر 2021

در حالی که بیشتر استرالیایی‌ها از خطراتی که فناوری جدید به دنبال دارد آگاه هستند، بسیاری هنوز برای دست‌وپنجه نرم کردن با واقعیت‌های ایجاد تعادل در این خطر تلاش می‌کنند.

آخرین شاخص امنیتی Unisys نشان داد که در حالی که 60 درصد استرالیایی‌ها خود را مسئول حفظ امنیت داده‌هایشان می‌دانستند، بسیاری از آنها نمی‌توانستند تهدیدات احتمالی برای اطلاعات شخصی خود را شناسایی کنند.

55 درصد از این موضوع که کلاهبرداران ممکن است از پیامک برای فریب دادن آنها برای ارائه اطلاعات شخصی یا مالی استفاده کنند، بی‌اطلاع بودند و 39 درصد از خطراتی که ممکن است با کلیک روی پیوند در یک پیام متنی، ایمیل یا برنامه اجتماعی به همراه داشته باشد، بی‌اطلاع بودند.

ثابت شد که جک کردن سیم کارت یکی دیگر از نقاط کور مهم برای استرالیایی‌ها است و 79 درصد از این تهدید آگاه نیستند.علاوه بر این، حتی اگر از آنها کلاهبرداری شده باشد، 73 درصد قابل توجهی مطمئن نبودند که کجا باید آن حادثه را گزارش کنند.شاید موشوع مشکل‌کننده‌تر اینست که ، 48 درصد گفته‌اند که هنگام اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی و مالی خود به اندازه لپ‌تاپ‌شان مراقب تلفن خود نبودند.

به گفته گرگانا وینزر، مدیر صنعت امنیت سایبری Unisys، تهدید دیجیتال به سرعت در حال تطبیق با واقعیت‌های پس از همه‌گیری است.

او گفت: با نیاز به اثبات وضعیت واکسیناسیون برای دسترسی به بسیاری از خدمات و مکان‌ها، و ارائه پیشنهادی پاسپورت واکسن برای سفر به خارج از کشور، کلاهبرداران در حال حاضر حملات بسیار پیچیده‌ای را طراحی می‌کنند که از سازمان‌های دولتی و سایر سازمان‌های مورد اعتماد ما تقلید می‌کنند .

خانم وینزر گفت که بسیاری از این کلاهبرداران سعی می‌کنند مصرف‌کنندگان را فریب دهند تا روی یک پیوند کلیک کنند یا یک برنامه را دانلود کنند، که سپس می‌تواند کد مخرب را راه‌اندازی کند یا اطلاعات شخصی را برای اهداف شوم برباید.

تمرکز زیادی روی کمپین‌های آموزش عمومی و کارکنان برای افزایش آگاهی در مورد کلاهبرداری‌ها به منظور اجتناب از آنها وجود دارد. اما آموزش تنها بخشی از راه حل است – باید تکرار شود و به طور مداوم به روز شود تا اطمینان حاصل شود که مردم از تهدیدات جدید و پیچیده آگاه هستند.

در حالی که 43 درصد اعتراف کردند که نرم‌افزار یا برنامه‌ها را بدون تأیید بخش فناوری اطلاعات سازمان خود بر روی دستگاه کار خود دانلود کرده‌اند، خانم وینزر کسب‌وکارها را تشویق کرد که به این رقم به عنوان یک فرصت نگاه کنند.

او گفت: «امنیت و تجربه کارمندان اساساً یکپارچه هستند: کارمندانی که نرم‌افزار غیرمجاز را دانلود می‌کنند، در خطر ایجاد پیوندهای ناامن به دستگاه‌ها و سیستم‌ها هستند.

خانم وینزر همچنین سازمان‌ها را تشویق کرد تا نگاه دقیق‌تری به برنامه‌های غیرمجاز نصب شده داشته باشند و دلیل آن را جویا شوند. او توصیه کرد که سازمان‌ها به‌کارگیری ابزارهای تایید شده را اندازه‌گیری کنند تا چگونگی رفع وسوسه یا نیاز افراد به نصب نرم‌افزارهای غیرمجاز را بررسی کنند.

آیا واقعاً شکافی در ابزارهای مورد نیاز برای انجام یک کار وجود دارد؟ یا به این دلیل است که کارمندان از عملکردی که قبلاً در دسترس است آگاه نیستند، یا صرفاً تمایلی به تغییر نسبت به آنچه که با آن آشنا هستند ندارند؟

خانم وینزر اذعان داشت که انسان ها همچنان تصمیمات بدی خواهند گرفت، اما استدلال کرد که کسب و کارها باید این را در هنگام برنامه ریزی در مورد خطرات سایبری در نظر بگیرند.

سازمان‌ها همچنین به یک رویکرد جامع به امنیت نیاز دارند که شامل فرآیندها، سیاست‌ها و فناوری‌ها نیز باشد تا انجام کارهای اشتباه را برای افراد سخت‌تر کند.

https://www.mybusiness.com.au

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *