نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:12 ق.ظ

کسب و کار شما چقدر چابک است؟

جیمز میچل05 نوامبر 2021

گزارش جدیدی از شرکت نرم افزار تجاری SOTI نشان می دهد که 77 درصد از سازمان های استرالیایی می توانند برای بهبود چابکی عملیاتی خود کارهای بیشتری انجام دهند.

از آنجایی که فرآیندهای کسب و کار عادی به طور قابل توجهی در طول همه گیری مختل شده است، 72 درصد از سازمان های استرالیایی معتقد نیستند که می توانند برای هر سناریویی در آینده برنامه های اضطراری داشته باشند، بلکه باید چابک باشند و بتوانند به سرعت خود را تطبیق دهند.

در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها در 18 ماه گذشته مجبور شده‌اند خود را با محیط‌های عملیاتی در حال تغییر وفق دهند، 77 درصد از سازمان‌های استرالیایی می‌گویند که شرکت آنها کارهای بیشتری می‌تواند انجام دهد تا توانایی خود را برای چابکی و سازگاری با سناریوهای جدید بهبود بخشد.

“در یک بازار به طور قابل توجهی مختل شده،  تا جایی که وجود دارد برنامه های اضطراری می توانند شما را پیش ببرند. مایکل دایسون، معاون فروش در آسیا و اقیانوسیه، SOTI گفت: چابکی سازمانی دیگر یک آرزو نیست، بلکه یک ضرورت تجاری است، همراه با داشتن سیستم‌ها و فناوری‌هایی که می‌توانند با شرایط در حال تحول سازگار شوند.

“امروزه، هر کسب‌وکاری که توانایی پشتیبانی از کار منعطف و از راه دور را نداشته باشد، شانس خود را برای برآورده کردن خواسته‌های مشتریان در یک بازار چالش‌برانگیز محدود می‌کند.”

با توجه به افزایش شدید کار از راه دور در سراسر استرالیا، کارفرمایان بیش از هر زمان دیگری به فناوری‌هایی وابسته هستند که از کار با تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند. در واقع، 70٪ از سازمان های استرالیایی می گویند که بخش بزرگی (20 تا 40٪) از فعالیت های روزانه آنها (علاوه بر ایمیل در تلفن های همراه) به فناوری تلفن همراه وابسته است.

با این حال نگران کننده است که نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که سازمان آنها از فناوری تلفن همراه به اندازه کافی برای سازگاری با چالش های بازار پس از همه گیری استفاده نمی کند. در نتیجه، و برای کمک به برآوردن نیازهای نیروی کار به طور فزاینده‌ای متحرک، 73 درصد از سازمان‌های استرالیایی در حال بررسی افزایش هزینه‌های خود برای دستگاه‌های تلفن همراه، سیستم‌ها و/یا امنیت جدید در سال آینده هستند.

با این حال، صرف سرمایه گذاری در دستگاه های تلفن همراه بیشتر، به خودی خود نیروی کار چابک و آماده از راه دور ایجاد نمی کند. ۶۶ درصد دیگر از سازمان‌های استرالیایی گفتند که در حالی که مجموعه دستگاه‌های تلفن همراه سازمانشان رشد کرده است، افزایش تعداد دستگاه‌ها مدیریت عملیات را سخت‌تر کرده است.

چابکی تجاری به سادگی از طریق سرمایه گذاری در تعداد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه به دست نمی آید. برای حمایت از کارگران سیار و ایجاد انعطاف‌پذیری در نیروی کار خود، سازمان‌ها به یک راه‌حل مدیریت تحرک سازمانی نیاز دارند تا دید و کنترلی را بر روی مکان دستگاه‌های تلفن همراه حیاتی کسب‌وکارشان، کاری که انجام می‌دهند، عملکردشان و خطرات امنیتی یا انطباق ارائه دهد.

https://www.mybusiness.com.au

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *