نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 7:03 ب.ظ

وزارت امور خارجه آمریکا دفتر سایبری را برای هشدار هک ایجاد می‌کند

26 اکتبر 2021

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، اعلام کرد که وزارت امور خارجه یک دفتر و نماینده جدید برای رسیدگی به سیاست‌های سایبری ایجاد خواهد کرد، که در بحبوحه هشدار نسبت به افزایش حملات هکری، اصلاح می‌شود.

بلینکن در یادداشتی به کارکنان گفت که بررسی نیاز به تغییرات ساختاری در مورد «چگونگی سازگاری وزارت امور خارجه با چالش‌های قرن بیست و یکم» را نشان می‌دهد.

وی از برنامه‌هایی برای ایجاد دفتر فضای مجازی و سیاست دیجیتال با نماینده ویژه جدید برای فناوری‌های حیاتی و نوظهور خبر داد.

بلینکن نوشت: «این ساختار رهبری و مسئولیت پذیری بیشتری را برای هدایت دستور کار دیپلماتیک در داخل و خارج از سازمان به ما ارائه می‌دهد.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه به خبرنگاران گفت که این قسمت بر «سه حوزه کلیدی: امنیت فضای سایبری بین‌المللی، سیاست دیجیتال بین‌المللی و آزادی دیجیتال» تمرکز خواهد کرد.فشار دیجیتال در بحبوحه نگرانی فزاینده مبنی بر اینکه ایالات متحده باید برای درگیری و اختلال طولانی مدت در جبهه سایبری آماده شود، صورت می‌گیرد.

مایکروسافت اعلام کرد که یک گروه هکر روسی پشت حملات سایبری گسترده سال گذشته SolarWinds در پشت حمله جدید علیه اهداف آمریکایی و اروپایی بوده است.

این حمله ادعا شده علیرغم هشدارهای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان نشست سران خود در ژوئن با همتای روس خود، ولادیمیر پوتین، صورت می‌گیرد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *