نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 4:53 ق.ظ

آیا آخرالزمان ربات ها فرا رسیده است؟

پیتر فریتی23 مارس 2021

شاید روبات ها هنوز دنیا را تصاحب نمی کنند. اما ادامه کار مورد استفاده و تلاش برای نوآوری در پیتسبورگ رو به افزایش است.پیتزبورگ که زمانی به دلیل تولید فولاد شناخته می شد ، اکنون دومین اکوسیستم رباتیک بزرگ جهان است و بیش از 100 شرکت با تمرکز بر پیشرفت رباتیک و هوش مصنوعی در آن تمرکز دارد.

از سال 2011 رشد 300 درصدی اشتغال در بخش رباتیک منطقه وجود داشته است. صنعت رباتیک در پیتسبورگ از تغذیه ، رانندگی و اکتشافات بدون ماهنورد در ماه ، در حال حل مشکلات سخت دنیای مدرن است.

جوئل رید ، مدیر اجرایی شبکه رباتیک پیتسبورگ می گوید: “ما در واقع به خود به عنوان پایتخت رباتیک جهان نگاه می کنیم و با بسیاری از اندازه گیری ها یکی از سه جامعه برتر رباتیک هستیم. به طور معمول این  سه ، بوستون ، منطقه خلیج و پیتسبورگ است.” “بسیاری از موارد مربوط به برترین موسسات دانشگاهی MIT ، استنفورد و کارنگی ملون است. ما در گستره وسیعی از حوزه های فنی با داشتن شرکت هایی در طیف گسترده ای از بخش های بازار که مشکلات واقعاً بزرگی را حل می کنند ، دارای چنین فکربزرگی هستیم. “

رید به IndustryWeek می گوید که تسلط روباتیک رو به رشد پیتسبورگ فراتر از نوآوری هایی است که در بازار ارائه می شود. “اکوسیستم ما چند وجهی است و به طرز باورنکردنی به هم پیوسته است – از تحقیق و توسعه پیشرفته در موسساتی مانند CMU تا کاوش در حوزه سیاست ها و موارد نظارتی که توسعه مسئولانه را تضمین می کند. هرچه استقلال بیشتری به جوامع و زندگی روزمره خود منتقل می کنیم ، بدون توسعه مسئولانه ما نمی توانیم فاقد یک فکر بعدی باشیم. ما باید با آن پیش برویم و اکوسیستم پیتسبورگ برای حمایت از چنین تعهدی تنظیم شده است. “

رید می افزاید: “پیتزبورگ یک جامعه صنعتی سنتی بوده است که شاید انقلاب دیجیتال را از دست داد ، اما ما برخی از انقلاب های صنعتی قبلی را رهبری کردیم.” “با این حال ، امروز ما کاملاً توسط ماشین های خودمختار و هوشمند احاطه شده ایم – از زمانی که در فرودگاه فرود می آیید ، از جوامع ما عبور می کنید یا در یک فروشگاه خرده فروشی خرید می کنید.”

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *