نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 4:45 ق.ظ

اوبر واحد تحویل ربات Postmates را به شرکت تبدیل می کند.

2 مارس 2021

عکس نشان می دهد که یک ربات Postmates در لس آنجلس برای مشتری غذا می آورد – بخش رباتیک Postmates ، که سال گذشته توسط Uber خریداری شد ، به عنوان یک شرکت مستقل تاسیس می شود.

در بیانیه آمده است که مقدار مشخصی از بودجه شرکت بعنوان سرمایه گذاری خطرناک Neo با مشارکت Uber و سایر سرمایه گذارانتامین می شود.

در بیانیه شرکت جدید آمده است: “خدمت به رباتیک” با ایجاد ربات های خودمختار برای تحویل کالا در محیط های شهری ، “پیشگام توسعه شکل جدیدی از تحرک” خواهد بود.

“ناوگان آن قبلاً با سرویس دهی به هزاران خانوار در لس آنجلس حیات خود را به اثبات رسانده است و به ویژه در هنگام شیوع بیماری با ارائه تحویل بدون تماس به مشتریان بسیار مفید بوده است.”

این حرکت در حالی انجام می شود که اوبر تمرکز خود را بر روی تاکسی و تحویل غذا کاهش می دهد ، در حالی که فعالیت های غیر اصلی مانند بخش دوچرخه الکترونیکی خود را می چرخاند.در همین حال Serve وارد بازار شلوغی برای تحویل رباتیک می شود که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

علی کاشانی ، بنیانگذار و مدیر اجرایی سرویس رباتیک گفت: “در حالی که اتومبیل های خودران راننده را از خودرو خارج می کنند ، تحویل رباتیک خود خودرو را از بین می برد و تحویل کالا را برای همه پایدار و قابل دسترسی می کند.”

“طی دو دهه آینده ، ربات های جدید متحرک به هر جنبه از زندگی ما وارد می شوند – ابتدا مواد غذایی را منتقل می کنند ، و سپس سایر موارد را.”

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *