نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 2:55 ب.ظ

تامین۱۰۰ درصد انرژی ساختمان امپایر استیت توسط انرژی باد

https://www.goodnewsnetwork.org/wp-content/uploads/2021/02/Empire-State-Building-over-NYC-New-York-pubdomain-Dorian-Mongel-1024x592.jpg

13 فوریه 2021دوریان مونگل

شرکت مالک این آسمان خراش 102 طبقه به همراه 13 ساختمان اداری دیگر ، یک قرارداد سه ساله با Green Mountain Energy امضا کرد تا کل پرتفوی املاک و مستغلات خود را در سراسر نیویورک و کانکتیکت از طریق برق باد تأمین کند.

طبق نظر انجمن انرژی آمریکا، این شرکت را به بزرگترین استفاده کننده از قدرت سبز در املاک و مستغلات تبدیل خواهد کرد.

بیش از یک دهه پیش ، ساختمان نمادین امپایر استیت در میدتاون منهتن برمبنای یک برنامه بازسازی 550 میلیون دلاری Empire State ReBuilding ، تحت یک عملیات مقاوم سازی مجدد در زمینه انرژی و بهره وری قرار گرفت و در حال حاضر 40٪ کاهش مصرف انرژی و کاهش انتشار آلاینده ناشی از آن را ارائه داده است.

این میزان ۱۰۰ درصد از بیش از 10.1 میلیون فوت مربع مجموعه ESRTاست که اکنون از طریق انرژی باد  تأمین می شود ، که تخمین زده می شود از تولید 450 میلیون پوند دی اکسید کربن جلوگیری کند – معادل میزانی که اگر هر خانوار ایالت نیویورک تمام چراغ های خود را به مدت یک ماه خاموش کند .

Green Mountain Energy پس از یک فرآیند مناقصه که شامل چندین ارائه دهنده  طرح صرفه جویی برق بود ، قرارداد را دریافت کرد و انتظار می رود بیش از 800000 دلار پس انداز برای ESRT برای سال اول قرارداد داشته باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *