نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 3:45 ب.ظ

سه غول صنعتی طرح رایانش ابر ترکیبی را برای اینترنت اشیا صنعتی راه اندازی می کنند.

25 فوریه 2021 توسط تام لین

زیمنس ، IBM و Red Hat همکاری جدیدی را اعلام کرده اند که با استفاده از یک ابر ترکیبی طراحی شده برای ارائه یک راه حل باز ، انعطاف پذیر و ایمن تر برای تولید کنندگان و اپراتورهای کارخانه برای محاسبه ارزش در زمان واقعی از داده های عملیاتی استفاده می شود.

بر این مبنا در طی یک ماه ، یک سایت تولیدی واحد می تواند بیش از 2200 ترابایت داده بر اساس گزارش IBM تولید کند – با این حال اکثر داده ها بدون تحلیل هستند.

از طریق ابتکار مشترک ، نرم افزار صنایع دیجیتال زیمنس رویکرد ابر ترکیبی IBM را که بر روی Red Hat OpenShift ساخته شده است ، اعمال می کند تا انعطاف پذیری استقرار MindSphere® ، IoT صنعتی را به عنوان یک راه حل خدماتی ازسوی زیمنس گسترش دهد. این طرح این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا MindSphere را بصورت پیش فرض ، سرعت و چابکی باز گشایی را در عملیات کارخانه  و همچنین از طریق ابر برای پشتیبانی بی نظیر محصول ، به روزرسانی ها و اتصال شرکت انجام دهند.

ریموند کوک ، معاون ارشد راه حل های برنامه کاربردی Cloud برای نرم افزار صنایع دیجیتال زیمنس ، گفت: “تولیدکنندگان امروز برای تحقق انتظارات محصولات با کیفیت بالاتر با چرخه های تولید کوتاه تر ، به چابکی و انعطاف پذیری نیاز دارند.

 MindSphere از قبل آگاهی داده محور برای تقویت عملیات از طریق IoT به مشتریان ارائه می دهد. از طریق همکاری ما با IBM و Red Hat ، اکنون می توانیم به مشتریان این انعطاف پذیری را بدهیم که انتخاب کنند MindSphere را به صورت پیش فرض یا در فضای ابری انتخاب کنند تا به بهترین وجه نیازهای عملیاتی آنها را برآورده کند و به کارآیی ، چابکی و پاسخگویی به بازار امروز تبدیل شوند. “

مانیش گفت: “ما می بینیم كه بیشتر داده های صنعتی خارج از حوزهIT  تولید می شوند – در عملیات تولید ، زنجیره های تأمین یا محصولات متصل – كه هنوز از فناوری های دیجیتال استفاده نمی كنند ، تولیدكنندگان تصمیم می گیرند یا داده ها را به ابر سازمانی خود ارسال كنند یا این فن آوری را پایین آورند.

دارل جوردن-اسمیت ، معاون ارشد رد هت گفت: “همکاری ما با زیمنس با آوردن پلت فرم پیشرو Kubernetes و یک رویکرد ترکیبی باز به کارآیی عملیات در تولید کمک می کند.” “با استفاده از Red Hat OpenShift به عنوان بستر اصلی MindSphere ، ما با ارائه یک روش واحد به تولیدکنندگان برای استقرار و کار با MindSphere در سایت یا در فضای ابری ، از پیچیدگی آن می کاهیم. این به مدیران تولید اجازه می دهد تا بر نوآوری تمرکز کرده و حداکثر نتایج کسب و کار را به دست آورند. “

همکاری با زیمنس بخشی از برنامه اکوسیستم IBM برای سرمایه گذاری در زمینه تسریع در پذیرش ابرهای ترکیبی و معماری باز در صنایع از جمله تولید ، انرژی ، شهرهای هوشمند ، ارتباطات از راه دور و خدمات مالی است. زیمنس برای دسترسی به منابع فنی و اعتبارات ابری برای حمایت از انتقال بارهای مشتری به محیط های ابر ترکیبی ، از صندوق Cloud Engagement IBM ، که به عنوان بخشی از سرمایه گذاری IBM در اکوسیستم خود تأسیس شده است ، استفاده می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *