نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 1:33 ق.ظ

ظاهرا اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را به هیئت مدیره ارایه داده است.

واقعیت

19 مه 2022- کیف لسوینگ

طبق گزارش بلومبرگ، هیئت مدیره اپل هفته گذشته پیش نمایشی از هدست واقعیت ترکیبی آن را انجام داد و نشان داد که دسته محصول جدید بعدی آن به زودی عرضه خواهد شد.برای اپل، عرضه یک دسته محصول می تواند بازارهای جدیدی را باز کند و به طور بالقوه معرفی آیفون در حال تغییر جهان را در سال 2007 دوباره ایجاد کند. اما اگر هدست آن ضعیف ارایه شود، می تواند نگرانی ها در مورد چشم انداز محصول و کار این شرکت را تجدید کند.آخرین دسته محصول جدید اصلی آن، اپل واچ، در پاییز 2014 پیش نمایش شد و سال بعد عرضه شد.

بلومبرگ این دستگاه را یک هدست واقعیت ترکیبی توصیف می‌کند و توضیح می‌دهد که از دوربین‌های بیرونی آن برای پخش تصاویر به نمایشگرهای با وضوح بالا در داخل هدست واقعیت مجازی استفاده می‌کند،

هنوز سؤالاتی در مورد هزینه هدست و عملکرد آن وجود دارد. برخی گزارش‌ها قیمت بالقوه خرده‌فروشی آن را در حدود 3000 دلار تعیین کرده‌اند که بیش از دو برابر گران‌تر از مدل جدید آیفون است و می‌تواند فروش را محدود کند. طبق این گزارش، اپل قصد دارد نسخه های واقعیت افزوده برنامه های آیفون خود را برای این هدست منتشر کند.

اپل تنها غول فناوری نیست که قصد دارد یک هدست واقعیت ترکیبی عرضه کند. هفته گذشته، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، یک هدست واقعیت مجازی به نام «پروژه کامبریا» را پیش‌نمایش کرد که دارای واقعیت افزوده است. متا همچنین در حال حاضر یک هدست واقعیت مجازی 300 دلاری به نام Quest می فروشد. در همین حال، گوگل هفته گذشته یک نمونه اولیه عینک هوشمند را پیش‌نمایش کرد که زبان‌های خارجی را در زمان واقعی ترجمه می‌کند.

اپل هرگز تایید نکرده است که در حال توسعه هدست است، اما هزاران نفر را در بخشی به نام Technology Design Group استخدام کرده است که روی فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار می کند. تاکنون اپل نرم افزاری به نام ARkit را برای آیفون ها منتشر کرده است که به برنامه ها اجازه می دهد تصاویر دیجیتال را از طریق دوربین آیفون پوشش دهند.

این شرکت کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود به نام WWDC را تقریباً ماه آینده برگزار می کند، با یک ارائه اصلی که اغلب شامل اعلامیه های محصول جدید است. اپل همچنین رویدادهای معرفی آیفون های جدید را در پاییز برگزار می کند.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *