نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 6:22 ق.ظ

توسعه شبکه سازی تخصصی و تقویت ایده پردازی در بخش معدن و صنایع معدنی نوآور

http://www.niscoir.com/Portal/picture/?531330/tose-madan..jpg

۱۱-۱۲-۹۹

مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک اعلام کرد : با امضای تفاهم نامه میان این طرح و پارک علمی فناوری استان سمنان ، درصدد توسعه شبکه سازی تخصصی و تقویت ایده پردازی در بخش معدن و صنایع معدنی نوآور هستیم.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، سیدرضا عظیمی دیروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک و پارک علمی فناوری استان سمنان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : یکی از روش های ارتقای علمی معدن ، توسعه شبکه سازی تخصصی است تا بتوانیم در صنایع نوآور و پیشرو، ایده پردازی‌های مرتبط با زمینه معدن را در محیط مناسب تقویت کنیم.

وی ادامه داد : پارک های علمی فناوری در این زمینه می توانند کمک زیادی کنند. در این زمینه ، چنانچه شبکه های تخصصی حمایت شوند ، این موضوع نیز در زمینه معدن تقویت خواهد شد.

مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک خاطرنشان کرد : امضای این تفاهم نامه ، گام مناسبی برای حمایت از معدنی ها و افرادی است که ایده های نو در بخش معدن دارند.

وی افزود : امضای تفاهم نامه یاد شده با هدف ایجاد مشارکت و همکاری برای راه اندازی”مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی” در این پارک ، جهت استقرار گروه‌های فناور و نوآور و حمایت از ارایه محصولات و خدمات جدید و مجموعه‌های دانش بنیان در چارچوب برنامه‌های نوآورانه ، امضا شد

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *