نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 2:20 ق.ظ

اشنایدر الکتریک پایدارترین شرکت جهان

27 ژانویه 2021

اشنایدر الکتریک ، بعنوان رهبر در تحول دیجیتال مدیریت انرژی و اتوماسیون ، در لیست معتبر سالانه ای که توسط Corporate Knights ، یک شرکت رسانه ای و تحقیقاتی با تمرکز بر عملکرد پایداری شرکت ها ، تهیه شده است ، به عنوان پایدارترین شرکت جهان رتبه بندی شده است.

“Jean-Pascal Tricoire ، رئیس و مدیر اجرایی اشنایدر الکتریک گفت:” ما افتخارمی کنیم و سپاسگزاریم که در رتبه نخست شرکت های شوالیه پایداری قرار گرفتیم. ” “این یک تشویق بزرگ برای تیم ها و شرکای ما است ، و شناخت بیش از 15 سال همکاری برای ایجاد سبزتر و فراگیرترشدن شرکت و جهان است. پایداری سفری است که ما با مردم ، شرکا ، تأمین کنندگان ، مشتریان و جوامع محلی کار خود انجام می دهیم. این شناخت به همه آنها تعلق می گیرد. “

مقام شماره یک در لیست ۱۰۰ شرکت پایدار در رتبه بندی جهانی شرکتهای شوالیه 2021 ، جهشی بزرگ نسبت به جایگاه 29 در سال گذشته را نشان می دهد و یک تأیید بیرونی برجسته از تعهد دیرینه اشنایدر به محیط زیست ، اجتماعی و حاکمیت را نشان می دهد .

ژیل ورموت دسروچس ، معاون ارشد پایداری در اشنایدر الکتریک می گوید: “دو امتیاز برای پایداری وجود دارد.”  “ما هدف خود را در عملیات و اکوسیستم خود قرار می دهیم و تلاش می کنیم بخشی از راه حل مشتریان خود باشیم. پایداری باعث بهبود عملکرد ، نوآوری و جذابیت ما به عنوان مکانی برای کار می شود و ارزش ایجاد می کند. “

رتبه بندی شرکت های شوالیه در سال 2021 بر اساس ارزیابی 8،080 شرکت با درآمدی بیش از 1 میلیارد دلار بود. شاخص های عملکرد شامل ارزیابی میزان تولید انرژی های تجدیدپذیر و پسماند است. در این سال ، آنها همچنین شامل شاخص های جدیدی در مورد مرخصی استعلاجی ، تنوع نژادی اجرایی و هیئت مدیره و سرمایه گذاری های پاک بودند.

این شرکت مستقر در تورنتو حرکت ثابت اشنایدر را به سمت محصولات و خدماتی دانسته است که به مشتریان کمک می کند تا نیازهای انرژی خود را با کارآیی و امنیت بیشتری مدیریت کنند.

“در دهه های اخیر ، اشنایدر تمرکز خود را به مراکز داده تغییر داده است. ذخیره سازی و سایر منابع انرژی توزیع شده و راه حل های هوشمند که برق ، بازده انرژی و تجدیدپذیری را پیش می برد. اکنون 70 درصد از درآمد خود را کسب می کند و 73 درصد از سرمایه خود را به راه حل های پایدار هدایت می کند. ” “اشنایدر الکتریک همچنین به شدت در تنوع نژادی و جنسیتی و در بهره وری و ایمنی منابع ، متعهدانه عمل می کند.”

اشنایدر الکتریک در شاخصهای ESG در اوایل پذیرش بود و طی یک و نیم دهه گذشته به طور مکرر و بلند پروازانه تعهدات پایداری خود را انجام داده است. آخرین تسریع در استراتژی پایداری آن ، همچنین در تاریخ 25 ژانویه اعلام شده است ، شامل شش تعهد بلند مدت و یازده هدف مشخص است که تا سال 2025 تحویل داده می شود.

https://www.eco-business.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *