نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 12:04 ق.ظ

فناوری و تولید ونیروی انسانی در دوران اپیدمی

Mark Rayfield

01 دسامبر 2020 لورا پوتر

مدیر عامل Saint-Gobain آمریکای شمالی می گوید که هیچ زمان بهتری از امروز برای تولید وجود ندارد تا نیروی کار متنوع نسل بعدی را برای نیازهای خود توسعه دهیم.

بیماری همه گیر یک فرصت طلایی برای تولید است تا کمبود استعدادی را که از زمان رکود اقتصادی بزرگ در سال ۲۰۰۸ متحمل شده است ، برطرف کند ، زمانی که مجبور شد کارگران ماهر را بیکار کند که با بازگشت  بهبود اقتصاد ی بکار بازگردند اما هرگز بازنگشتند.

مارک ریفیلد ، مدیرعامل سنت گوباین آمریکای شمالی در سخنرانی خود در 1 دسامبر در کنفرانس مجازی ساخت و صنعت IndustryWeek ، اظهار داشت: ” ما با یک نوع معکوس بحران مواجه هستیم.” “آنچه واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته است ، مشاغل خدماتی است. میلیون ها و میلیون ها آمریکایی بیکار در همه اقشار زندگی می کنند … که اکنون در دسترس هستند. “

Saint Gobain / Certainteed یک تولید کننده ساختمان و مصالح با کارایی بالا است که تقریباً 160 کارخانه و 15000 کارمنددر  Saint Gobain و 60 کارخانه و 6500 کارمند  در Certainteed تشکیل می دهد.

ریفیلد گفت كه عناصر تولید و صنعت باید گرد هم بیایند و در جوامع محلی “برای جلب استعدادهای متنوع مورد نیاز برای آینده” كار كنند – و این كار را با برنامه انجام دهند. وی گفت: “ما باید در برقراری ارتباط با مزایای حضور در تجارت بهتر عمل کرده و از افراد خود برای برقراری ارتباط و استخدام محلی استفاده کنیم.”

وی چهار روش اصلی برای ارتباط با استعدادهای نسل بعدی را اینگونه بیان کرد:

1. فضایی را که موقعیت ها و نیاز ها با هم فصل مشترک دارند پر کنید. فارغ التحصیلان دبیرستان و کالج های اخیر در حال ورود به بازارنیروی کار هستند که نقش هایی که خود را برای آن آماده سازی می کنند ، مانند صنعت خدمات ، دیگر در دسترس نیست . آنها ایده های جدیدی دارند و می توانند کارفرمایان خود را به چالش بکشند تا فراتر از وضعیت موجود عمل کنند (یک نیاز را برآورده کنند).

2. تبلیغ کنید که مشاغل عالی را برای آنها دارید. مهم است که این پیام را بفرستید که کارگران تولیدی می توانند در صورت تمایل بکار با شما زندگی خود را به خوبی تأمین کنند ، مسافرت کنند و یا جابجا شوند ، در شرکت پیشرفت کنند و در مناطق مختلف به ماموریتهای مختلفی بروند که آنها را با چالش و رشد روبرو کند. ریفیلد گفت: “نسلی که ما سعی در جذب آن داریم به تنوع شغلی و توانایی جابجایی نیاز دارد.”

3. از بهترین منبع خود – افراد خود – برای جذب استعدادهای جدید استفاده کنید. ریفیلد خاطرنشان کرد: این رویکردی “تقریباً رایگان و دارای بازگشت سرمایه خارق العاده ای است.شرکت ما  وقت داوطلبانه ای را برای کارمندان فراهم می کند تا با برنامه های فنی حرفه ای و سایر سازمان های شایسته در جوامع خود درگیر شوند تا از فرصت های موجود آگاهی یابند. این موضوع همچنین فرصتی برای کارمندان است که با دنیای خارج از کار خود ارتباط برقرار کرده و احساس ارزشمندی داشته باشند. وی گفت: “وقتی اجازه می دهید كارمندان در سراسر سازمان خود داستان های خود را تعریف كنند ، تعاملی كه ایجاد خواهد شد ، افتخار آنها برای شغلشان 10 برابر به شما سود می پردازد.”

4. با برنامه و جدی عمل کنید. درباره تغییر فرهنگ خود تصمیم بگیرید و سپس در مورد تغییر آن جدی باشید. ریفیلد اعتراف كرد كه سنت گوبین در بحث خود در مورد چگونگی ایجاد ساختار پیرامون مشاركت جامعه كارمندان به آنجا یی كه می خواهد نرسیده است ، اما در حال پیشرفت است.

وقت خود را برای برنامه ریزی اختصاص دهید. بفهمید چند نفر می خواهید استخدام کنید و چگونه از آن پشتیبانی می کنید. بودجه ای را برای آن کنار بگذارید ، برای کارآموزی ، برای مشاغل افراد خوب که آموزش ها را کامل می کنند. با کالج ها همکاری کنید تا برنامه هایی مانند موارد ضروری تولید یا رهبری را توسعه دهید.

ریفیلد به حاضران گفت: “ما در این موضوع با هم مشترک هستیم.” بیایید با هم در آن شرکت کنیم – بیایید با هم ارتباط برقرار کنیم ، بیایید عقاید منسوخ را کنار بگذاریم. چه فرصتی عالیتر برای استفاده از این زمان برای جذب و حفظ استعداد مورد نیاز ما و تعیین مأموریت و چشم انداز پیش رو خواهیم داشت . “

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *