نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 1:58 ق.ظ

آیا تامین مالی جایگزین می تواند کارگران بیشتری را به سمت تولید سوق دهد؟

17 فوریه 2022 – آدرین سلکو

مارک ویکتور هانسن این را به بهترین وجه گفت. «اگر کارها را به همان روشی که همیشه انجام می دادید انجام دهید، همان نتایجی را خواهید گرفت که همیشه به دست آورده اید. برای تغییر نتایج خود، باید کارها را متفاوت انجام دهید.” این دقیقاً در مورد نحوه تأمین مالی آموزش در ایالات متحده و کمبود کارگران ماهر ناشی از آن نیز صادق است.

کارفرمایان بدون تقصیر خودشان در یافتن کارگران ماهر مشکل دارند و این به این دلیل است که ما سیستمی را راه‌اندازی کرده‌ایم که در آن بعد از دبیرستان باید برای گرفتن مدرک به کالج بروید تا شغلی پیدا کنید. و در این فرآیند، ما سیستمی ایجاد کردیم که برای بسیاری از افراد دسترسی محدود به آموزش دارد.”

پشتوانه این سیستم نحوه تامین مالی آن است. اگر کسی بتواند واجد شرایط تحصیل در دانشگاه باشد، بودجه فدرال در دسترس است. اما اگر کسی بخواهد برای دانشکده جوشکاری که به طور متوسط ​​19000 دلار برای یک مدرک دو ساله هزینه دارد، هیچ مکانیزمی برای تامین مالی آن وجود ندارد.

یک جایگزین بودجه جدید

اینجاست که Meritize وارد تصویر می شود. این شرکت توسط کریس کیونی و فیلیپ استگنر تأسیس شد که بین آنها چندین دهه تجربه اعتباری و مالی با بانک های بزرگ و همچنین وام دهندگان پیشرو در بازار دارند. آنها شکافی را در سیستم مالی دیدند که مانع از دسترسی به بودجه ای شد که می توانست برای آموزش افراد برای مشاغل نیروی کار ماهر استفاده شود.

نام شرکت برگرفته از استفاده از یک مدل مبتنی بر شایستگی است که می‌تواند شامل دستاوردهای علمی یا نظامی یا سوابق کاری یک فرد باشد تا اعتبار را از منظری متفاوت ببیند. کیونی گفت: تقریباً 25 درصد از وام گیرندگان مرتیز احتمالاً توسط یک وام دهنده سنتی دانشجوی خصوصی تأیید نشده اند.

“ما باید به کسی که می خواهد تحصیل کند به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنیم، بنابراین می خواهید بدانید که این فرد نشان داده است که توانایی موفقیت دارد. این امر به ویژه اگر به سابقه شغلی او نگاه کنید و ببینید که چگونه است. در شغل فعلی خود پیشرفت کرده اند، که به ما می گوید اگر بخواهند به عنوان مثال جوشکار آموزش ببینند، موفق خواهند شد.

ارائه دسترسی کارکنان بالقوه به بودجه آموزشی و سپس تطبیق آنها با برنامه های آموزشی مهارتی برای مشاغل مورد نیاز در زمینه هایی مانند تولید، هدف نهایی شرکت است.

کیونی توضیح می دهد: “ما به دانش آموزان کمک می کنیم تا به رویاهای خود برسند، با کمک به آنها فرصت های آموزشی را که ما بررسی کرده ایم.” این شرکت با مؤسسات آموزشی و همچنین کارفرمایان همکاری می کند. با کارفرمایان، آنها راه‌حل‌های استعداد سفارشی برای پاسخگویی به تقاضای کارگران در جوشکاری، مکانیک توربین‌های بادی، HVAC و هوانوردی ایجاد خواهند کرد.

کیونی می گوید، کارفرمایان نیز باید استعدادها را متفاوت ببینند. او می‌گوید: «آنها باید به جای مصرف‌کننده استعداد، خالق استعداد شوند.آنها می‌توانند به کاری که اساساً امروز انجام می‌دهند، یعنی مصرف‌کننده استعدادی که هزاران دلار در تلاش برای جذب استعدادها خرج می‌کنند، ادامه دهند، یا می‌توانند با همکاری با فردی مانند ما که در آن یک مشتری ایجاد می‌کنیم، به مصرف‌کننده استعداد تبدیل شوند. خط لوله افرادی که مهارت های مورد نیاز خود را برای پر کردن مشاغل آزاد به دست می آورند.

 چه جوشکار و چه مکانیک دیزل، شرکت‌هایی وجود دارند که به دنبال یافتن افرادی هستند که بتوانند این مشاغل را پر کنند و آنها از این واقعیت بیدار می‌شوند که باید بخشی از فرآیند ایجاد این استعداد باشند.

یکی از مشکلات اتخاذ یک آموزش جدید، درک این موضوع است که ممکن است اطلاعات موجود نباشد. کیونی توضیح می‌دهد: «بسیاری از دانش‌آموزان در مورد جایگزینی برای کالج، به‌ویژه در مورد مسیرهایی که می‌تواند به مشاغل مبتنی بر مهارت‌های پردرآمد منجر شود که می‌تواند منجر به مشاغل خوب شود، مطلع نیستند. “اما من می بینم که آونگ به سمت این چشم انداز حرکت می کند و دبیرستان های بیشتری این برنامه ها را دوباره به آن اضافه می کنند. با این حال، این آگاهی باید زودتر شروع شود، در سن راهنمایی که بچه ها در حال حاضر در مسیر چهار ساله کالج قرار می گیرند. آنچه در مقابل آنها قرار می گیرد، این همان کاری است که آنها انجام خواهند داد.»

و از طرف مربی، پیوستن به مرتیز به آنها اجازه می دهد تا به دانش آموزان دسترسی به فرصت های مالی را ارائه دهند که قبلاً وجود نداشته است. این شرکت می‌تواند هزینه پرداختی به مدرسه را تأمین کند، گزینه‌های بازپرداخت انعطاف‌پذیری را به دانش‌آموزان ارائه دهد، یا به عنوان خدمات وام گیرنده برای دانش‌آموزان عمل کند.

مرتیز با حدود 450 مدرسه و برنامه آموزشی که 2500 برنامه را ارائه می دهند، ارتباط دارد، و به گفته کیونی،  شرکت او با دانشجویانی کار می کند که می خواهند در این برنامه ها ثبت نام کنند. پس از نیمی از آموزش، آنها به یک شریک کارفرما معرفی می شوند. در صورت استخدام، شرکت می تواند در هزینه تحصیل کارکنان شرکت کند. https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *