نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

19 اردیبهشت 1403 5:51 ق.ظ

آینده دیجیتالی ، چهارمین انقلاب صنعتی و تقویت صنعت اروپا

لوگو اتحادیه اروپا | 4فتوشاپ | دانلود رایگان لوگوی اتحادیه اروپا از سایت  گرافیک 4فتوشاپ

دیدگاههای این تحولات در اتحادیه اروپا بشرح زیر می باشند :

    اصطلاح “انقلاب چهارم صنعتی” به فناوری ها و مفاهیم و سازمان زنجیره ارزش اشاره دارد. کمیسیون اروپا اکنون راهی را برای دیجیتالی کردن صنعت اروپا در نظر گرفته است.

انقلاب صنعتی چهارم به صنعت اروپا کمک می کند ،  و همانطور که تصویر کنونی آن نشان می دهد ، می تواند دیجیتالی سازی صنعت را انجام دهد.

هدف انقلاب صنعتی چهارم  عمدتا استفاده از ارتباط بین حوزه های فیزیکی ، دیجیتال و بیولوژیکی است. این تحول در صنعت سیستم های فیزیکی سایبری و اینترنت اشیا ، داده های بزرگ و رایانش ابری ، رباتیک ، سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی و تولید مواد افزودنی را ادغام می کند. در مقایسه با انقلاب های صنعتی قبلی ، انقلاب چهارم با سرعت نمایی و نه با سرعت خطی در حال پیشرفت است.

این پیشرفت می تواند به طور بالقوه سطح درآمد جهان را افزایش داده و کیفیت زندگی را برای جمعیت در سراسر جهان بهبود بخشد.  باید توجه داشت که چندین اثر ایجاد می کند:

    از جنبه تجاری: انتظارات مشتری ، پیشرفت محصول ، نوآوری مشترک و اشکال سازمانی را به شدت اصلاح می کند. فناوری های جدید باعث می شود دارایی ها از دوام و مقاومت بیشتری برخوردار شوند ، در حالی که داده ها و تجزیه و تحلیل ها نحوه نگهداری آنها را تغییر می دهند.

    در مورد دولت ها: از آنجا که فن آوری های جدید به طور فزاینده ای شهروندان را قادر می سازد تا با دولت ها مرتبط و متصل شوند ، در حالی که دولت ها ابزارهای بیشتری را برای افزایش کنترل خود بر جمعیت به دست می آورند. دولت ها و قانون گذاران باید از نزدیک با جامعه مدنی همکاری کنند تا بتوانند به درستی به چالش ها پاسخ دهند.

    درمورد افراد: یکی از بزرگترین چالش ها مربوط به حریم خصوصی ، مفهوم مالکیت ، الگوهای مصرف کننده و چگونگی اختصاص زمان برای توسعه مهارت ها است.

https://ec.europa.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *