نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 11:11 ب.ظ

چگونه در کسب و کار جلوتر برویم

25 آوریل 2023- مائورا شرایر فلمینگ

بیایید در مورد افزایش حقوق بعدی شما و آنچه برای موفقیت در کسب و کار لازم است صحبت کنیم. در واقع چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا کارمند برجسته ای باشید که پیشرفت در کسب و کار را برای شما آسان تر می کند.

1. بی گناهی را به عنوان یک استراتژی بلند مدت فرض کنید

مواقعی پیش می‌آید که مدیر، همسالان یا یک مشتری شما را عصبانی می‌کند. برخی افراد بلافاصله پاسخ می دهند و وارد حالت حمله می شوند. این یک اشتباه بزرگ است! وقتی کسی به شما حمله می‌کند، شما را سرزنش می‌کند یا کاری را انجام می‌دهد که به نظر شما جزئی است، اولین پاسخ شما باید متفکرانه باشد. یک ایمیل فوری و عجولانه ننویسید! من می توانم به شما قول بدهم که هیچ چیز خوبی از آن پاسخ نادرست حاصل نخواهد شد.

در عوض، وقتی با یک موقعیت عاطفی روبرو می شوید،  او را بی گناه فرض کنید. طرف مقابل را سرزنش نکنید. سوالاتی بپرسید تا اظهاراتی را که گفته شد روشن کنید. پاسخ خود را با نشان دادن اینکه وضعیت را درک می کنید شروع کنید: “می فهمم که از تاخیر سفارش عصبانی هستید.” با یک سوال ادامه دهید: “آیا اخطار تاخیر درخواست نظر خود را دریافت کردید؟” یا بیان کنید که قصد دارید در مورد مشکل چه کاری انجام دهید: “من فوراً پیگیری خواهم کرد تا مطمئن شوم که این اتفاق دیگر تکرار نمی شود و در اسرع وقت دستور را به شما می رسانم.”

اگر در عملکرد طرف مقابل مشکلی وجود دارد، بلافاصله او را متهم نکنید. در عوض، توضیح بخواهید. شما نمی خواهید در محل کار اتهاماتی را مطرح کنید. مدیران افرادی را که کار کردن با آنها خوشایند است و افرادی که دوست ندارند را به یاد می آورند. آنها نمی خواهند با افراد عصبانی کار کنند یا آنها را تبلیغ کنند.

2. مراقب نگرش خود برای پیشرفت در کسب و کار باشید

اگر وقت بگذارید و نگاه کنید، مطمئن هستم که می توانید حداقل 10 مورد اشتباه را در اعمال یا موقعیت های دیگران پیدا کنید و می توانید از آنها شکایت کنید. این اتلاف وقت است. افرادی که به عنوان شاکیان دائمی دیده می شوند، آخرین افرادی هستند که مدیران می خواهند توجه کنند.

من با یکی از این شاکیان کار کردم. هر سیاست شرکت از نظر او ناقص بود و در هر فرصتی نظرات منفی خود را بیان می کرد. یک بار در یک مهمانی کریسمس، او شروع به شکایت معمولی خود از شرکت کرد. همسر رئیس بلافاصله دستش را به نشانه «ایست» دراز کرد. او سپس گفت: “جیم، تو باید متوقف شوی. امروز هیچ شکایتی نمی‌کنم.» او دیگر چیزی برای گفتن نداشت. او مدت کوتاهی پس از مهمانی به یک مکان فروش دور، دور از دفتراصلی منصوب شد. او توسط مدیریت فراموش شد، بنابراین هرگز در لیست کارکنان ترفیعی قرار نگرفت.

3. بررسی سالانه خود را بنویسید

یک مدیر بر اساس درک آن‌ها از کاری که زیردستان انجام می‌دهند، افراد برتر را توصیه می‌کند. با این حال، مشکل این است که مدیر شما نمی تواند از تمام دستاوردهای شما در طول سال مطلع باشد. این بدان معناست که وقتی مدیریت افراد برتر را شناسایی می‌کند، هیچ مزیتی نخواهید داشت. در اینجا نحوه اطمینان از دریافت اعتبار برای تمام دستاوردهای خود آورده شده است: شما نظر کارمند خود را می نویسید.

فایلی درست کنید که در آن دستاوردهای خود را در طول سال جمع آوری کنید. شما دستاوردهای خود را فراموش خواهید کرد مگر اینکه کار خود را به طور مداوم مستند کنید. به عنوان مثال، هر زمان که مشتری از شما برای کاری که انجام داده اید تشکر می کند، می توانید از او بخواهید که یادداشتی سریع برای شما بنویسد که در فایل “بازبینی” خود قرار دهید، یا به سادگی آنچه را که مشتری گفته، کاری که انجام داده اید، و با تاریخ مستند کنید.

برخی از شرکت ها فرم هایی دارند که برای بررسی سالانه پر می کنند. پیشنهاد نوشتن مال شما در غیر این صورت، اطلاعات مربوط به هر یک از دسته های بررسی را به رئیس خود ارائه دهید تا برای موفقیت های خود اعتبار کسب کنید.

پیشرفت در کسب و کار به شما بستگی دارد

در دنیای کسب و کار، شما با افراد زیادی که می‌خواهند پیشرفت کنند، رقابت خواهید کرد. با این حال، می توانید با اجتناب از اشتباهات رایج و اطمینان از دریافت اعتبار برای تمام کارهای خوبی که انجام می دهید، برجسته شوید.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *