نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 4:59 ق.ظ

پنج روشی که فرهنگ ایمنی مدرن هزینه‌های تولیدکنندگان را کاهش می‌دهد

9 ژانویه 2023-توسط سندی اسمیت، دستیار معاون خدمات بیمه‌گذاران، شرکت‌های بیمه EMC

ایمنی ضعیف پرهزینه است – این خبری تازه نیست. اما چیزی که ممکن است متوجه نباشید این است که فرهنگ ایمنی ناکافی چقدر می تواند تأثیر منفی بر سود شما داشته باشد. از کاهش ماندگاری و روحیه ضعیف گرفته تا آموزش ناکارآمد و شهرت ضعیف برای شرایط کاری، هزینه های یک برنامه آموزشی ناکارآمد به سرعت افزایش می یابد.در اینجا پنج راه اصلی وجود دارد که تولیدکنندگان می توانند هزینه ها را با سرمایه گذاری در فرهنگ ایمنی خود کاهش دهند.

1. جلوگیری از حوادث از طریق فناوری پوشیدنی.

یکی از بزرگترین روندهایی که در زمینه پیشگیری از ضرر برای تولیدکنندگان شاهد آن هستیم، استفاده از فناوری پوشیدنی است. این روشی برای مدیران  ایمنی است که به طور ایمن و مؤثر بر آنچه در زمین اتفاق می افتد همیشه نظارت کنند – اندازه گیری سطح سر و صدا، کیفیت هوا، سطح نور و موارد دیگر.

فناوری پوشیدنی نیز موارد نزدیک را ثبت می کند. این بسیار ارزشمند است زیرا در مواردی که ممکن است یک کارمند حادثه‌ای را ضبط نکند (چون واقعاً صدمه ندیده است، فقط لیز خورده است)، دستگاه پوشیدنی هر بار که یک کارمند در معرض خطر افتادن قرار گرفته است، یادداشت می‌کند. هنگامی که تمام موارد نزدیک ثبت می شود، مدیران می توانند به سرعت تشخیص دهند که کدام مناطق ممکن است به اقدامات ایمنی اضافی نیاز داشته باشند.

و اگرچه کاهش لغزش و سقوط ممکن است اولویت اصلی به نظر نرسد، این نوع تصادفات جزو پنج عامل اصلی زیان برای تولیدکنندگان هستند. پیشرفت های کوچک واقعاً می توانند تأثیر زیادی بگذارند.

2. کاهش زمان توقف با آموزش بر اساس تقاضا.

موج دیجیتال به دنیای آموزش ایمنی رسیده است. نیاز فزاینده ای به آموزش بر حسب تقاضا وجود دارد، زیرا کارمندان عادت دارند به تمام اطلاعات مورد نیاز خود در دستگاه تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند.

علاوه بر برآورده کردن انتظارات کارکنان، استفاده از آموزش های درخواستی، تولیدکنندگان را قادر می سازد تا تولید را ادامه دهند. به جای اینکه کارمندان را از ایستگاه های کاری خود برای نشستن در یک اتاق برای آموزش ایمنی بکشانند، دوره ها را می توان در صورت نیاز اختصاص داد و به صورت جداگانه تکمیل کرد و در نتیجه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه می شود.

3. با افزایش نگهداری از خطرات تصادفات بالاتر جلوگیری کنید.

با توجه به اداره آمار کار، کارگران جدید پنج برابر بیشتر در معرض آسیب در حین کار هستند. علاوه بر این، 40 درصد از تمام صدمات مربوط به کارکنانی است که کمتر از یک سال سابقه کار دارند. به علاوه، از هر هشت تصادف، یک مورد در اولین روز استخدام اتفاق می افتد.

هزینه های غرامت کارگران را برای کارمندان جدید جمع کنید و به سرعت متوجه خواهید شد که نرخ نگهداری پایین چقدر می تواند پرهزینه باشد. و در عصر امروز پس از استعفای بزرگ در آمریکا ، حفظ کارمندان می تواند حتی دشوارتر از قبل باشد. به همین دلیل است که حتی راه حل های کوچک، مانند ارگونومی مناسب، می توانند تفاوت معناداری ایجاد کنند.

این آمار همچنین بر اهمیت آموزش صحیح سوار شدن و ایمنی از همان ابتدا تاکید می کند. مهم است که کارفرمایان از همان روز اول کار بر روی دریافت تجهیزات، تجهیزات و آموزش مناسب همه کارکنان تمرکز کنند.

4. کاهش تأثیر مالی سرمایه گذاری های ایمنی از طریق برنامه ریزی بلند مدت.

همانطور که همیشه به دنبال فناوری ها و راه حل های جدید هستید، به طور مداوم به دنبال فرصت هایی برای بهبود ایمنی باشید. برنامه‌ریزی برای حفظ و به‌روزرسانی پروتکل‌های ایمنی، بار مالی آن را کمتر می‌کند. به علاوه، شما را طوری آماده می‌کند که بتوانید زودتر از نوآوری‌های جدید مانند فناوری پوشیدنی بهره ببرید.

ناگفته نماند، تمرکز طولانی مدت بر ایمنی، بر پیشگیری تمرکز زیادی دارد. تصادفی که هرگز اتفاق نمی افتد ایمن ترین و ارزان ترین حادثه است.

5. از آنچه در حال حاضر وجود دارد برای بهبود ایمنی بدون هزینه اضافی استفاده کنید.

البته راه‌های ساده‌ای برای بهبود فرهنگ ایمنی شما بدون هزینه اضافی وجود دارد. تا جایی که می توانید ایمنی را جزئی از گفتگوها قرار دهید و آن را در فرهنگ روزانه سازمان خود القا کنید. سیستم های خود را که از قبل در اختیار دارید بردارید و آنها را ارتقا دهید. از ارائه دهنده بیمه خود در مورد برنامه های پیشگیری از خسارت راهنمایی بخواهید.

اغلب، ارائه دهندگان بیمه منابع ایمنی را بدون هزینه اضافی ارائه می دهند. از درخواست راهنمایی نترسید.

فرهنگ ایمنی را از بالا به پایین تقویت کنیدالبته، مهم نیست که چقدر تدابیر ایمنی در نظر گرفته اید، اگر فرهنگ وجود نداشته باشد، مؤثر نخواهند بود. ایمنی از بالا شروع می شود. کارگران باید باور داشته باشند که مدیریت آنها – از مدیران مستقیم گرفته تا مدیرعامل – واقعاً کارمندان و ایمنی آنها را در اولویت قرار می دهد. بدترین کاری که می توانید برای شرکت خود انجام دهید این است که با ایمنی مانند آیتمی برای چک کردن لیست رفتار کنید.

بیایید شرکت A را که به طور فعال فرهنگ ایمنی را ترویج می‌کند، با شرکت B مقایسه کنیم. کارمندان شرکت B کم‌کار هستند، بیش از حد کار می‌کنند و بیش از حد بر روی دستیابی به اهداف روزانه خود متمرکز هستند. بارها و بارها به آنها گفته می شود (چه از طریق سهمیه بندی، فرآیندها یا حتی مشاهده سایر کارگران) که بهره وری پادشاه است. آن‌ها می‌دانند که در پایان روز، در مورد میزان فرسودگی ارزیابی می‌شوند

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *