نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 11:41 ق.ظ

مشوق تخفیف دارندگان دوچرخه الکترونیکی و کاهش شکاف اجتماعی-اقتصادی و سرمایه گذاری در حمل و نقل پایدار

24 ژانویه 2023-توسط ویرجینیا تک

رالف بوهلر، کارشناس برنامه ریزی شهری و حمل و نقل ویرجینیا، می گوید، تلاش برای ایجاد یک برنامه تخفیف برای ساکنان منطقه D.C و کسب و کارها برای خرید دوچرخه های برقی به تشویق حمل و نقل پایدار بیشتر و همچنین سرمایه گذاری منطقه ای در زیرساخت های حمل و نقل پایدار کمک می کند.

این لایحه که به عنوان قانون 2023 تشویق دوچرخه‌های برقی (E-BIKE) شناخته می‌شود، حمایت مالی را برای افراد برای سرمایه‌گذاری در دوچرخه‌های الکترونیکی و افزایش دسترسی در مناطق سواری و مقصد فراهم می‌کند.

بوهلر می گوید این برنامه می تواند به کاهش هزینه های قابل توجه دوچرخه های الکترونیکی کمک کند، به ویژه برای افراد کم درآمد با هزینه های بالاتر در مقایسه با درآمدشان.دوچرخه های الکترونیکی و دوچرخه های بار الکترونیکی به سوارکاران اجازه می دهند مسافت های طولانی تری را طی کنند و تلاش کمتری نسبت به دوچرخه های معمولی انجام دهند. این می تواند به افزایش دسترسی به مشاغل، فروشگاه های مواد غذایی و سایر مقاصد کمک کند.”

«افزایش دوچرخه‌سواران می‌تواند قطعه‌ای دیگر در پازل باشد تا حمل‌ونقل شهری در منطقه را پایدارتر کند. بسیاری از سفرهایی که در حال حاضر با ماشین انجام می‌شوند، کوتاه‌تر از 3 مایل هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را با دوچرخه طی کرد.»

بوهلر می‌گوید که با تشویق به خرید دوچرخه‌های الکترونیکی، منطقه از نمونه‌هایی پیروی می‌کند که در شهرهای دیگر شهرهای اروپایی مانند فرانسه، بلژیک، یا آلمان و دیگر شهرهای ایالات متحده مانند دنور وجود دارد.

بوهلر گفت: “به نظر می رسد به دلیل زیرساخت های جدید، عادات جدید و قرار گرفتن گروه های جدید در معرض دوچرخه سواری، سطح دوچرخه سواری در سال های آینده بالاتر خواهد ماند. در حالی که نرخ پیاده روی برای مردان و زنان تقریباً یکسان است، دوچرخه سواری در میان مردان سفیدپوست و با درآمد بالاتر همچنان بالاتر است. در واقع، احتمال دوچرخه سواری در مردان سه برابر بیشتر از زنان است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *