نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 1:27 ب.ظ

UPS امسال RFID را از طریق 100 تاسیسات مستقر می کند

2 می 2022 -مکس گارلند -استفانی کیت/گتی ایماژ از طریق گتی ایماژ

     کارول تومه، مدیر عامل شرکت UPS در نظر دارد ابتکار بسته هوشمند خود را در 100 مرکز در سال 2022 اجرا کند، که شامل استفاده از برچسب های RFID روی بسته ها برای افزایش سرعت عملیات است.

     این ابتکار روزانه 20 میلیون اسکن دستی را برای کارکنان UPS که خودروهای بسته خود را بارگیری می کنند حذف می کند. تومه گفت: «اگر این باعث بهره‌وری نشود، نمی‌دانم چه چیزی باعث می‌شود، و از همه اشتباهات جلوگیری می‌کند. «وقتی بسته‌ای نامناسب می‌شود و به خودروی پکیج اشتباه می‌رود، این تجربه خیلی خوبی برای مشتری ما نیست و [این] در واقع فقط باعث کاهش بهره‌وری می‌شود.»

     برچسب‌های پیشرفته‌تر و ارزان‌تر RFID طیف وسیعی از فرصت‌ها را برای فناوری در تنظیمات انبار باز کرده است که سهم بیشتری از شرکت‌ها قصد دارند در آینده نزدیک از آن استفاده کنند.

بر اساس گزارش سالانه صنعت MHI در سال 2022، انتظار می رود پذیرش حسگرها و فناوری شناسایی خودکار مانند RFID به سرعت رشد کند. حسگرها و شناسایی خودکار در کنار رباتیک و اتوماسیون، به همراه تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده و تجویزی، بسیار نزدیک بودند، زیرا پاسخ‌دهندگان فکر می‌کردند نوآوری‌ها بیشترین پتانسیل را برای ایجاد اختلال در صنعت یا ایجاد مزیت رقابتی دارند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده در اواخر سال 2021، فناوری ها و نوآوری های زنجیره تامین که توسط شرکت ها پذیرفته شده است.

به گفته تومه، علیرغم پیشرفت، UPS نگرانی هایی در مورد اجرای این فناوری در سال جاری داشت. چالش‌های زنجیره تامین جهانی موانعی را برای تهیه باتری‌ها و برچسب‌های لازم برای این طرح ایجاد کرد، اما این شرکت در نهایت توانست آنچه را که برای آماده‌سازی برای فصل تعطیلات همیشه شلوغ نیاز داشت، به دست آورد.

تومه درباره ابتکار بسته هوشمند گفت: «امسال قبل از رسیدن به اوج در صد مرکزمان، آن را ارتقا خواهیم داد، و کاری که این در درازمدت برای ما انجام می‌دهد، بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد.

UPS به دنبال فرصت هایی فراتر از ابتکار بسته هوشمند خود است تا بهره وری بیشتر در امکانات خود را افزایش دهد. برایان نیومن، مدیر مالی، گفت که این شرکت در سال جاری دو مرکز خودکار را به صورت آنلاین – یکی در پنسیلوانیا و دیگری در کالیفرنیا – با قابلیت‌های خودکار بسته‌بندی و برچسب‌گذاری به صورت آنلاین ارائه می‌کند.

تومه گفت: «اتوماسیون برای ارائه خدمات به مشتریان و همچنین افزایش بهره وری بسیار مهم است. از میان فعالیت‌های اتوماسیونی که ما در حال انجام هستیم، خواه استفاده از برچسب خودکار یا کیسه‌بندی خودکار یا القای مرتب‌سازی رباتیک، تنها در سال جاری فرصتی برای 1200 نفر در ساختمان‌های ما است و سال آینده دو برابر خواهد شد و ادامه خواهد یافت.»

https://www.supplychaindive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *