نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 12:24 ق.ظ

مدیران تولیدی پس از شروع آهسته انتظار رشد در سال 2023 را دارند

19 دسامبر 2022 -کیت مگیل -بر اساس نظرسنجی اخیر موسسه مدیریت عرضه، مدیران تولید انتظار دارند رشد کلی در سال 2023 بیشتر از سال 2022 باشد. gorodenkoff از طریق Getty Images

این مطلب در خصوص آمریکاست .

بر اساس پیش‌بینی اخیر مؤسسه مدیریت عرضه، مدیران تولیدی خوش‌بین هستند که صنعت با وجود کاهش در سال 2022 برای رشد در سال آینده آماده است.

این نظرسنجی نشان داد که چهل و پنج درصد از مدیران خرید و عرضه تولید انتظار دارند که سال 2023 در مقایسه با سال 2022 درآمد کلی بهتری داشته باشد. با این حال، مدیران اجرایی انتظار دارند که سال آهسته شروع شود و رشد تا نیمه دوم بازنگردد.

انتظار می رود درآمد 15 صنعت از 18 صنعت تولیدی افزایش یابد که در راس آنها محصولات پلاستیکی و لاستیکی قرار دارند. تجهیزات حمل و نقل؛ و پوشاک، چرم و محصولات وابسته. مدیران اجرایی افزایش خالص 5.5 درصدی در درآمد کلی در سال 2023 را در مقایسه با افزایش 9.3 درصدی گزارش شده برای سال 2022 پیش بینی می کنند.

انتظار می‌رود قیمت مواد خام در پنج ماهه اول سال آینده تا 2.5 درصد افزایش یابد و در سال 2023 به طور کلی افزایش 2 درصدی داشته باشد. این رقم نسبت به سال قبل که قیمت‌ها 11.4 درصد بین پایان سال 2021 و 2022جهش کرد، کاهش قابل توجهی دارد..

گروه پاسخ‌دهندگان در مورد اشتغال نیز خوش‌بین بودند و انتظار داشتند که نیروی کار 3.9 درصد نسبت به سال 2022 رشد کند. در عین حال، هزینه‌های نیروی کار نیز احتمالاً 5.8 درصد پیش‌بینی می‌شود.

آنتونی نیوز، رئیس کمیته بررسی کسب و کار خدمات ISM، در تماسی با خبرنگاران در 15 دسامبر گفت: «ما آن کاهش‌های عمیقی که معمولاً می‌بینیم وارد یک دوره رکود عمیق می‌شود نداریم».

این خوش بینی بهبود یافته از نظرسنجی های اخیر ISM است. بخش تولید در نوامبر برای اولین بار در 29 ماه گذشته با کاهش نرخ سفارش و آماده شدن تولیدکنندگان برای تولید کمتر، کاهش یافت.

در حال حاضر، تولیدکنندگان ماه‌ها ست که چشم به آینده به دنبال رشد بیشتر هستند. پاسخ دهندگان به نظرسنجی افزایش نرخ رشد سرمایه گذاری مجدد و همچنین افزایش ظرفیت آنها برای ارائه خدمات و تولید محصول را پیش بینی کردند.

نیوز گفت: «بیایید ببینیم که در سه ماهه اول با چگونه روندی رو به رو هستیم و این تصویر واضح تری به ما می دهد. اما بر اساس آنچه پاسخ دهندگان ما به ما می گویند، در هر دو بخش همچنان رشد ادامه دار وجود دارد که به سمت جلو حرکت می کند.

https://www.manufacturingdive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *