نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 1:21 ق.ظ

ارزش MES پیشرفته در تولید مدرن

12 مه 2023

 توضیح سایت کل نگار : متن بروش تبلیغاتی نگارش شده ولی قصد ارایه کاربرد های صنعتی بوده است.

رقابتی ماندن در فضای تولیدی در حال توسعه امروزی آسان نیست. چگونه کارایی را افزایش داده و هزینه ها را کاهش می دهید، در حالی که همچنان با نیازهای مشتریان خود مطابقت دارید؟ اینجاست که قابلیت‌های Epicor Advanced MES به کار می‌رود. Advanced MES از فناوری Industry 4.0 در سطح کارگاه – مانند سیستم‌های فیزیکی سایبری و حسگرهای اینترنت اشیا (IoT) استفاده می‌کند تا به شما کمک کند مزیت رقابتی مورد نیاز خود را چه در حال حاضر و چه در آینده به دست آورید.

تولیدکنندگان بروش گسسته از Advanced MES برای بهبود کیفیت، کاهش ضایعات، کمک به اطمینان از تحویل به موقع و افزایش توان تولید استفاده می کنند. همه چیز در مورد بهبود اجرای تولید و کارایی عملکرد برای به دست آوردن مزیت رقابتی است. چگونه بدون دارایی بیشتر درآمد بیشتری کسب می کنید؟ برای ساخت قطعات بیشتر یا کاهش هزینه، زمان خرابی را کشف و حذف کنید.

MES پیشرفته می تواند سودآوری را با کمک به شما در یافتن ظرفیت بیشتر بهبود بخشد.

Epicor Advanced MES داده‌ها را مستقیماً از تجهیزات و اپراتورهای موجود در فروشگاه در زمان واقعی جمع‌آوری می‌کند و جمع‌آوری دستی نادرست و زمان‌بر را به حداقل می‌رساند. با اطلاعاتی که فوراً در دست شماست، می توانید مشکلات تولید را قبل از وقوع پیش بینی و حل کنید. بینش بی‌درنگ به شما کمک می‌کند مسائل مهم را مشخص کنید، ضایعات را کاهش دهید و کیفیت و خدمات مشتری را بهبود ببخشید. همه افراد در کارخانه و در سراسر کسب و کار می توانند برای بهبود عملکرد تولید اقدام کنند.

Epicor Advanced MES با در نظر گرفتن صنعت شما طراحی شده استEpicor. Advanced MES که منشاء آن در صنایع لاستیک، پلاستیک، خودرو و فلزات است، بیش از 20 سال بهترین شیوه های حوزه و صنعت را در خود جای داده است، با این حال چابکی برای برآورده کردن تقاضاها و الزامات در حال تغییر را به شما ارائه می دهد.

Epicor Advanced MES یک راه حل MES خارج از جعبه و قابل تنظیم است که اجرای سریع را امکان پذیر می کند در حالی که هنوز کاملاً قابل توسعه است تا سخت ترین نیازها را برآورده کند.

Epicor Advanced MES فقط یک پلت فرم نیست، بلکه یک راه حل هدفمند است، به این معنی که برای بازگشت سریع سرمایه خود به مشاوره گسترده و سفارشی سازی های گران قیمت نیاز نخواهید داشت. ابزارهای خارج از جعبه برای هر سطح از سازمان مشاهده نتایج تقریباً فوری کسب و کار را آسان می کند و Epicor اتصال به داده های شما را آسان می کند – صرف نظر از اینکه چقدر زمان بر است یا مدرن. Epicor Advanced MES همچنین از پروتکل اتصال باز (OPC)، کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)، واحدهای رابط ماشین (MIU) و رابط های رایانه شخصی (PC) استفاده می کند.

Epicor Advanced MES داده های تولید را به صورت خودکار جمع آوری می کند و می تواند این اطلاعات را مستقیماً به سیستم ERP شما ارسال کند. اپراتورها در طبقه مغازه از فناوری صفحه لمسی برای افزودن عمق و ابعاد به داده های تولید خودکار استفاده می کنند و تصویر واضحی از جزئیات زمان خرابی، زمان چرخه، کیفیت و ضایعات به شما ارائه می دهند.

چه در حال ایجاد تغییرات در برنامه تولید، تنظیم جلسات عملیات روزانه، یا مدیریت داشبوردها و گزارش‌ها باشید، Epicor Advanced MES برای استفاده آسان و ایده‌آل برای مشاهده بینش‌های تمرینی با یک کلیک است. مهمتر از همه، دارای گزینه ماژول تبادل داده است که امکان یکپارچگی دو طرفه با سایر سیستم های تجاری شما مانند ERP را فراهم می کند، بنابراین می توانید طبقه بالای خود را به طبقه فروشگاه خود متصل کنید.

بینش در زمان واقعی برای عملکرد بهتر تولید و کسب و کار

کسب و کار شما شبیه دیگران نیست و مال ما هم نیست. آیا هدف شما بهره وری بهتر است؟ شما به داده های دقیق و اطلاعات سریع نیاز دارید. اگر به برتری عملیاتی توجه کرده اید، حتی سریعتر به آن نیاز دارید.

در هر صورت، داده های تولید خودکار بلادرنگ مستقیماً از ماشین های شما استاندارد طلایی در بهبود عملکرد است. ما با تجزیه و تحلیل، گزارش‌دهی و برنامه‌ریزی که برای دستیابی به اهداف خود نیاز دارید، از آن استاندارد فراتر رفته‌ایم.

Epicor می‌تواند به برنامه‌ریزی کسب‌وکار کمک کند و استراتژی‌ها را به تاکتیک‌هایی برای بهبود تبدیل کند، زیرا زمانی که حقایق روشن باشد، بهتر شدن آسان است. آماده بازنشستگی جمع آوری داده های دستی و مراحل مداخله خود هستید؟ با Advanced MES، داده‌های دقیق را فوراً دریافت می‌کنید، نه دقیقه، ساعت یا شیفت بعد.

شما و کل تیم‌های عملیاتی و تولیدی می‌توانید برای کاهش ضایعات، موجودی‌ها و زمان خرابی با یکدیگر همکاری کنید. بهینه سازی تجهیزات و سرمایه و منابع کارگری؛ و با Epicor افزایش عملکرد را افزایش دهید.

اطلاعات تولید بی‌درنگ ابتکار بهبود مستمر شما را تقویت می‌کند و به شما امکان می‌دهد فرصت‌های پنهان را برای افزایش کیفیت و بازده کشف کنید. با ظرفیت آزاد بیشتر و مشاغلی که طبق برنامه اجرا می شوند، می توانید به طور مداوم از انتظارات مشتری فراتر رفته و کسب و کار بیشتری به دست آورید.

Epicor دارای 50 سال تجربه در ارائه راه حل های صنعتی متمرکز، در سطح جهانی، و مراقبت و خدمات مستمر مشتری به بیش از 24000 نصب مشتری است. این یک شریک واقعی راه حل های جهانی با دفاتر پشتیبانی است

در مقابل وسیله‌ای کلیدی که Epicor را برای ماشین‌های صنعتی به یک راه‌حل تجاری موفق تبدیل می‌کند، روش پیاده‌سازی ما است. Epicor یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و کارآمدترین تکنیک‌ها را برای برنامه‌ریزی، طراحی، اعتبارسنجی و استقرار راه‌حل Epicor ارائه می‌دهد. Epicor با کارکنان مستقیم در سراسر جهان که به طور گسترده آموزش دیده اند و با ابزارهای پیاده سازی در سطح جهانی مجهز شده اند، از روش اثبات شده ما پیروی می کند که به طور خاص در مورد نرم افزار Epicor و مشتریان ما طراحی شده است. نتیجه اجرای به موقع و با بودجه راه حل Epicor شما است که به شرکت شما اجازه می دهد تا به سرعت استفاده از Epicor Advanced MES را در عملیات روزانه شروع کند – با ارائه عملکرد گسترده با هزینه کل کمتر در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *