نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 11:46 ب.ظ

لاکهید مارتین مشارکت تامین کنندگان را برای پیشبرد چاپ سه بعدی گسترش می دهد

15 دسامبر 2022 -مگان راگلز

لاکهید مارتین همکاری خود را با یکی از تامین کنندگان مواد افزودنی خود گسترش داد تا چاپ سه بعدی را به عنوان جایگزینی برای ریخته گری و آهنگری سنتی کشف کند cyano66 از طریق Getty Images

          پیمانکار دفاعی به دلیل توانایی خود در بهبود کارایی ساخت و تولید قطعات با جزئیات بیشتر و فرصت های طراحی، بر چاپ سه بعدی تمرکز دارد. این همکاری جدید در مورد فناوری‌های تولید افزودنی اضافی مانند همجوشی بستر لیزری و رسوب انرژی هدایت‌شده با پرتو الکترونی تحقیق خواهد کرد.

همکاری گسترده سینتاویا و لاکهید مارتین بر اساس ابتکار «AM Forward» دولت بایدن است که هدف آن کمک به شرکت‌های کوچک تا متوسط است که فناوری‌های تولید افزودنی را اتخاذ کنند.

لاکهید مارتین یکی از چندین شرکت سازنده اصلی بود که در زمان اعلام آن در ماه مه، تعهدات عمومی برای مشارکت در این طرح را پذیرفت. این شرکت‌ها، از جمله شرکت‌هایی مانند Honeywell و Boeing، متعهد شدند که قطعات افزودنی را از شرکت‌های کوچک تا متوسط خریداری کنند و برای کمک به تامین‌کنندگان خود در ادغام فناوری‌های جدید افزودنی، آموزش و کمک فنی ارائه دهند.

تعهدات اضافی که لاکهید مارتین در نامه قصد مارس 2022 بیان کرده است عبارتند از:

  • کار با تامین کنندگان برای کشف تکنیک های تولید افزودنی به عنوان جایگزینی برای ریخته گری و آهنگری.
  • با شرکت‌کنندگان AM Forward و سازمان‌های دولتی برای ایجاد کنسرسیومی برای به اشتراک گذاشتن ویژگی‌های مواد و داده‌های طراحی و ایجاد چارچوبی برای «فهرست تأمین‌کننده تأییدشده» به منظور ساده‌سازی فرآیند خرید قطعات افزودنی همکاری کنید.
  • در صورت امکان، منابع آموزشی تولید افزودنی لاکهید مارتین را با تامین کنندگان به اشتراک بگذارید.
  • با جامعه و شرکای کالج فنی کار کنید تا افزودن مواد افزودنی به برنامه تولید پیشرفته را بررسی کنید و با تامین کنندگان منطقه ای درگیر شوید تا برنامه را توسعه دهید.

مشارکت با سینتاویا به طور خاص به پیمانکار دفاعی کمک می‌کند تا به اولین هدف خود یعنی تحقیق در مورد جایگزین‌های روش‌های تولید سنتی دست یابد.

برایان نف، بنیانگذار و مدیرعامل سینتاویا در بیانیه ای گفت: «همکاری ما با لاکهید مارتین به دنبال شناسایی و ساده سازی ناکارآمدی های تولید، به ویژه در تولید ساختارهای حیاتی پرواز است.پرینت سه بعدی می‌تواند فضای طراحی را برای قطعات باز کند و آن را برای مقابله با مشکلات مهندسی ناشی از سیستم‌های ساختمانی که با سرعت بسیار زیاد حرکت می‌کنند، ایده‌آل می‌کند.

لاکهید مارتین با کمک به استقرار تجهیزات تولید افزودنی در کلیه عملیات تامین کنندگان خود، در حال ایجاد یک پایگاه تامین مورد نیاز برای قطعات سلاح های مافوق صوت است، زیرا دولت به طور فزاینده ای از پیمانکاران دفاعی برای تولید فناوری پیشرفته می خواهد.

نف گفت: «سینتاویا و لاکهید مارتین متعهد به بهبود قابلیت، چابکی و رقابت پذیری پایگاه تامین تجهیزات دفاعی هستند.

https://www.manufacturingdive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *