نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 10:43 ق.ظ

درک خطر مرتبط، بسیاری از کاربران داروخانه های آنلاین را منصرف می کند

15 دسامبر 2022 – توسط دیوید بردلی، Inderscience -اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

یک مطالعه تجربی در مورد استفاده از داروخانه آنلاین در هند منتشر شده در مجله بین المللی نوآوری و تحقیقات تجاری نشان می دهد که درک ریسک مرتبط بسیاری از کاربران چنین خدماتی را منصرف می کند. به این ترتیب، نیاز مبرمی برای داروخانه های آنلاین وجود دارد که این موضوع را درک کنند و استراتژی هایی را برای بهبود چشم انداز کسب و کار خود با ایجاد اعتماد مشتری ایجاد کنند.

بریندا سمپات از NMIMS—مدرسه دسترسی جهانی برای آموزش مداوم (NGA-SCE) در دانشگاه NMIMS در بمبئی و کالی چاران سابات از دانشگاه GD Goenka در گوروگرام، هند، در مورد رشد اخیر داروخانه های آنلاین و وب سایت و برنامه های تلفن همراه مورد استفاده آنها بحث می کنند. برای بازاریابی و فروش محصولات دارویی و بهداشتی به مردم. آنها پیشنهاد می کنند که در حال حاضر کاملاً رایج است که چنین خرده فروشانی حضور فیزیکی سنتی نداشته باشند، بلکه به طور کامل در قلمرو دیجیتال از نظر فروشگاه ها وجود داشته باشند.

استفاده از داروخانه آنلاین مزایای زیادی دارد، مانند تحویل سریع در خانه برای کسانی که در خانه هستند یا کسانی که در فاصله زیادی از فروشگاه های سنتی معمولی زندگی می کنند. داروخانه های آنلاین متعددی در هند وجود دارد، از جمله Netmeds، PharmEasy، AppolloPharmacy، Healthsaverz، Buydrug، 1mg، Medplusmart، Merapharmacy، و CareOnGo، همه آنها خدماتی را به آنچه که در نهایت یکی از بزرگترین بازارهای بالقوه برای محصولاتی است که ارائه می دهند ارائه می دهند. .

این تیم اشاره می‌کند که افزایش تجارت الکترونیک و در این زمینه، داروخانه‌های آنلاین ناشی از توسعه سریع و اخیر در هند، طبقه متوسط رو به رشد، و افزایش درآمد و استاندارد زندگی برای بخشی از جمعیت است. ارزش بازار در سال 2019 معادل تقریباً ده میلیارد دلار بود. پیش بینی ها حاکی از آن است که این رقم برای سال 2023 دو برابر خواهد شد.

البته دو سوم جمعیت هند در مناطق روستایی زندگی می کنند. این می تواند یک شمشیر دو لبه باشد به این معنا که کسانی که از راه دور از امکانات ارائه شده توسط زندگی شهری زندگی می کنند می توانند بهترین بهره را از تجارت الکترونیک ببرند، اما برعکس این است که بسیار دور بودن آنها باعث می شود بسیاری از این افراد از زیرساخت های مورد نیاز از جمله موارد بالا جدا شوند.

در یک کشور در حال توسعه، البته، بهبود در چنین زیرساخت‌هایی در دستور کار قرار دارد. با این حال، پیشرفت‌های فنی باید همراه با آموزش باشد تا کسانی که ممکن است از آن بهره‌مند شوند، در مورد آنچه ارائه می‌شود و نحوه استفاده از آن بیاموزند.

موانع دیگری که شاید در ایالات متحده یا اروپای شمالی وجود نداشته باشد، بار قوانین و مقررات تا حدی مبهم و پیچیده است که ظهور داروخانه های آنلاین را که در ایالات متحده و اروپا کاملاً قانونی هستند اما تا حدی توسط تشریفات اداری محدود می شوند، کار را کند می کند.

این بدان معنا نیست که ایالات متحده و اروپا در مورد سلامت و ایمنی، امنیت و حریم خصوصی موضع ضعیفی دارند. کاملاً برعکس، اما مقررات شفاف‌تر و ساده‌تر در آن مناطق به داروخانه‌های آنلاین اجازه رونق داده است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *