نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 9:41 ب.ظ

چگونه به عنوان یک تجارت کوچک از تورم جان سالم به در ببریم

نوشته جنیفر تیرنی

با نزدیک شدن به خطر رکود اقتصادی، کسب و کار های کوچک بیش از هر زمان دیگری فشار تورم را احساس می کنند. تورم می‌تواند تأثیر مخربی بر همه مشاغل داشته باشد، اما فشار مضاعفی بر کسب‌وکارهای کوچک وارد می‌کند، سود را از بین می‌برد و مالکان را مجبور می‌کند تا قیمت‌ها را افزایش دهند تا از هزینه‌های فزاینده کسب‌وکار عقب نمانند. اما راه‌هایی برای تطبیق کسب‌وکارتان برای جان سالم به در بردن از فشارهای تورمی وجود دارد.

تورم چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟

تورم پدیده افزایش قیمت است که منجر به کاهش تدریجی قدرت خرید در طول زمان و کاهش ارزش پول شما می شود. تورم می تواند ناشی از چندین عامل مختلف از جمله افزایش عرضه پول، کاهش تولید کالاها و خدمات یا افزایش مالیات باشد.

برخلاف تصور بسیاری، تورم می تواند اثرات مثبت و منفی بر اقتصاد داشته باشد. وقتی تورم به تدریج و با نرخ ثابت اتفاق می افتد، می تواند برای مشاغل کوچک مفید باشد، زیرا می تواند منجر به سود بیشتر شود. با این حال، زمانی که تورم به سرعت اتفاق می افتد، برای اقتصاد بد است، زیرا می تواند منجر به افزایش نرخ بهره، کاهش قدرت خرید و ناتوانی مصرف کنندگان در خرید کالاها و خدمات اساسی شود.

در نهایت، تورم یک پدیده پیچیده با پیامدهای بالقوه بسیاری برای کسب و کار ها و اقتصاد به عنوان یک کل است.

بر اساس مقاله اخیر در فوربس، گزارش تورم شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اوت نشان می دهد که تغییر 12 ماهه تورم 8.3 درصد است که نسبت به سال منتهی به جولای که تغییر 12 ماهه در آن 12 ماه بود کاهش اندکی داشته است. 8.5 درصد، نزدیک به بالاترین سطح در 40 سال اخیر. و اگرچه این 8.3 درصد در واقع اولین نشانه کاهش نرخ تورم در چند ماه اخیر است، اما راه حل برای کاهش سرعت تورم چندان آسان نخواهد بود. ( امریکا )

همه اینها نشان می دهد که ما در حال حاضر در دوره ای هستیم که قیمت ها با سرعت زیادی در حال افزایش است. و اگرچه فدرال رزرو در حال حاضر در تلاش است تا اقداماتی را برای کنترل نرخ تورم فزاینده اعمال کند، شما به عنوان یک کسب و کار کوچک چگونه می‌توانید این دوره را پشت سر بگذارید و از طرف دیگر خارج شوید؟

در اینجا پنج نکته مهم برای کمک به شما برای زنده ماندن از آنچه ممکن است در پیش است وجود داشته باشد.

1. کسب و کار خود را ساده کنید

برای اینکه در زمان تورم سرپا بمانید، ساده سازی کسب و کار و افزایش بهره وری ضروری است. یکی از راه‌های انجام این کار، تمرکز بر شایستگی‌های اصلی و برون‌سپاری عملکردهای غیر ضروری است. این به شما کمک می کند تا در پول خود صرفه جویی کنید و منابع خود را به سمت فعالیت هایی هدایت کنید که احتمال بیشتری برای ایجاد درآمد دارند.

علاوه بر این، مهم است که مراقب هزینه های خود باشید و به طور مداوم به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها باشید. با انجام این مراحل، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما علیرغم فشارهای تورمی سودآور باقی می ماند.

2. مسائل مربوط به جریان نقدی آینده را زود تشخیص دهید (و تصحیح کنید).

همانطور که هزینه وام گرفتن پول بالا می رود، مهم است که از دام های احتمالی جریان نقدی که می تواند تجارت شما را محدود کند آگاه باشید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از این مشکلات جلوگیری کنید و به کسب‌وکارتان کمک کنید تا از تورم جان سالم به در ببرد، دریافت وام هم‌اکنون، قبل از افزایش نرخ بهره در ماه‌های آینده است. هر نوع وام شرایط و ضوابط خاص خود را دارد و شما باید هر گزینه را با دقت مقایسه کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود بیابید. با دریافت وام در حال حاضر، می توانید نرخ بهره کمتری را قفل کنید و از پرداخت بیشتر در آینده اجتناب کنید.

3. قیمت های خود را افزایش دهید – راه درست

به عنوان یک صاحب کسب و کار، مهم است که همیشه به دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد باشید و در عین حال محصولات یا خدمات باکیفیت را ارائه دهید. یکی از راه های انجام این کار افزایش قیمت هاست. با این حال، این می تواند از روی حیله و تزویر باشد. اگر قیمت های خود را بیش از حد افزایش دهید، در خطر از دست دادن مشتریان هستید. اما اگر به اندازه کافی آنها را افزایش ندهید، ممکن است برای پوشش هزینه ها دچار مشکل شوید. کلید درست پیدا کردن تعادل مناسب است.

اطمینان حاصل کنید که در صورت امکان، اخبار مربوط به افزایش قیمت قریب الوقوع را با مشتریان خود زودتر به اشتراک بگذارید، تا آنها بدانند چه چیزی در راه است و می توانند بر اساس آن بودجه بندی کنند. با انجام این کار، می‌توانید به حفظ وفاداری مشتری کمک کنید، حتی اگر گام‌هایی برای بهبود سود خود بردارید.

4. بودجه را تعیین کنید و به آن پایبند باشید

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، ضروری است که به یک بودجه پایبند باشید تا سرپا بمانید. مواقعی وجود خواهد داشت که بودجه شما به چالش کشیده می شود، اما ارزیابی اینکه کجا می توان هزینه ها را کاهش داد، مهم است.

این ممکن است به معنای گرفتن یک تصمیم سخت باشد، مانند رها کردن کسی. با این حال، حفظ درآمد شما برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. با پایبندی به بودجه، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار کوچک شما در بلندمدت قابل دوام است.

5. خوش بین باشید

تنها نکته در مورد دوره های رکود و تورم این است که آنها همیشه پایان می یابند. از تورم جان سالم به در ببرید و با گستره جدیدی از شیوه های تجاری برای کمک به رونق رکود پس از اقتصاد از طرف دیگر جلوتر خواهید آمد.

مقابله با طوفان تورم

تورم یک واقعیت دشوار برای هر کسب و کار، به ویژه برای مشاغل کوچک است. و هرکسی که بیش از چند سال در تجارت بوده می‌داند که دوران سخت اجتناب‌ناپذیر است. کلید بقای تورم این است که متمرکز بمانید و چشم خود را به هدف بلندمدت نگاه دارید.

البته گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما مهم است که به یاد داشته باشید که روزهای سخت برای همیشه دوام نمی آورند. در واقع، زنده ماندن از تورم یا زمان سخت دیگری می تواند کسب و کار شما را برای موفقیت در آینده آماده کند. به عنوان مثال، دوره های تورمی اغلب منجر به افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات می شود.

با ماندن در این دوره‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند در موقعیتی قرار بگیرند که از رونق زمانی که فرا می‌رسد، استفاده کنند. بنابراین، دفعه بعد که با شرایط سختی روبرو شدید، یک نفس عمیق بکشید و به خود یادآوری کنید که این نیز خواهد گذشت. و چه کسی می داند، شما فقط ممکن است در صدر قرار بگیرید.

درباره نویسنده

جنیفر تیرنی، مدیر ارشد اجرایی در Full Velocity Consulting که بیش از 15 سال در مدیریت عملیاتی کار کرده است، دارای یک مجموعه مهارت متمایز است و به دلیل تجزیه و تحلیل پیچیده عملیات، امور مالی و فناوری برای بهبود استراتژی های اصلی کسب و کار شناخته شده است. جن همچنین بنیانگذار و مدیر عامل پارکر نوروفیدبک، یک مطب و ارائه دهنده نوروتراپی مستقر در کلرادو است. او معتقد به استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی برای بهبود عملکردهای روزانه، همراه با جهت گیری و رشد کلی شرکت است. او در زمینه مدیریت پروژه و بهبود فرآیند با شرکت در چندین پروژه شش سیگما آموزش دیده است، دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت فناوری است، و استاد کمکی در کالج Red Rocks است که در آن دوره های تجاری/بازاریابی را تدریس می کند.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *