نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 2:40 ق.ظ

نحوه ارائه بازخورد و مدیریت کیفیت

در انجام امور پروژه ای و یا امور معمولی رویکرد ارایه نتایج و ارایه بازخورد یکی از اصول و زیر بنا های رشد کیفیت است. اگر کارشناسان و مدیران با ذهنیت مثبت به این موضوع نزدیک شوند آنگاه رشد دانش سازمانی شکل می گیرد و هر روزه دیدگاههای جدیدی نسبت به جهان کاری خود  به یکدیگر ارائه می‌دهند .

این امر واقعاً می‌تواند باعث تعالی سازمانی باشد. با این شیوه برنامه های صنعتی و کسب و کارها رشد می نمایدو  این به سازمان آنها کمک می کند تا مدیران رهبر مؤثرتری شوند.

یک اصل مسلم این است که مدیران با تکیه به بازخورد ها تصمیم گیری می نمایند و صحت و دقت و به موقع بودن اطلاعات درون بازخورد ها برای اتخاذ این تصمیمات و برای توسعه و رشد کارکنان بسیار مهم است.

 اما ارائه و دریافت این بازخورد ها بدین شکل همیشه آسان نیست. با نزدیک شدن به فصل بررسی عملکرد سالیانه و یا مقاطع گزارش دهی  این امر دشوار می شود برای اینکه این موضوع بصورت نوسانی پیگیری شده و یک امر پویای سازمانی نیست .

در دنیای حکومت اطلاعات و اثرات شبکه های مختلف اطلاع رسانی و بکارگیری انواع نرم افزار ها بایستی به کیفیت این اطلاعات اهمیت داده شود . چگونگی ایجاد ارزش از دارایی های نامحسوس که اطلاعات بخشی از آن است برای  بهبود عملکرد شرکت و کسب و کار مهم است .

در حالیکه لحظه به لحظه همه چیز تغییر می کند شما باید به اطلاعات بازخوردی اطمینان داشته باشید .

باید پتانسیل کامل سازمان خود در این زمینه را آزاد کنید و همچون یک مربی و نه یک بازرس به این امور رسیدگی کنید . در این راستا همسو کردن افراد و بازنگری های منظم و مستمر به اصلاح امور می انجامد و  فرصت‌هایی را برای بدست آوردن بازخورد های مناسب ایجاد می کند .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *