نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

19 اردیبهشت 1403 9:35 ق.ظ

«نوآوری» رمز رقابت پذیری وتوسعه پایدار صنعت فولاد

«نوآوری» رمز رقابت پذیری وتوسعه پایدار صنعت فولاد

16 خرداد 1401 مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه گفت: نوآوری، رمز رقابت‌پذیری و توسعه پایدار صنعت فولاد محسوب می‌شود و فولاد مبارکه در این ارتباط از همه ظرفیت‌های درونی و بیرونی بهره می‌گیرد.

به گزارش بورس امروز،  شهرام عباسی امروز در حاشیه رویداد “عصر امید” اظهار کرد: واحد تحقیق و توسعه فولاد مبارکه دانش و فناوری را برای رفع چالش‌های موجود به‌کار می‌گیرد؛ فولاد مبارکه بیش از ۲۵۰ طرح پژوهشی و تحقیقی داشته، ۱۲۰ پروژه در دست انجام دارد و در حال حاضر با ۶۰ مرکز تحقیقاتی و پژوهشی قرارداد بلندمدت دارد.وی افزود: ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده گویای آن است که ۱۰ برابر هزینه‌های انجام‌شده در بخش تحقیق و توسعه فولاد مبارکه به این شرکت بازمی‌گردد.

مدیر تحقیق و توسعه فناوری فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: براساس مطالعات به‌عمل‌آمده، به تازگی تصمیمی راهبردی در فولاد مبارکه اتخاذ شد و ماموریت نوآوری به واحد تحقیق و توسعه و معاونت تکنولوژی فولاد مبارکه سپرده شده که فعالیت گسترده‌ای در این ارتباط کلید خورده است. وی اذعان داشت: تاسیس شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و تخصیص بودجه سرمایه‌گذاری خطرپذیری در زمینه صنعت فولاد ازجمله اقدامات مهم انجام‌شده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *