نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

17 اردیبهشت 1403 8:34 ب.ظ

منیزیم می تواند سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه با سرطان و عفونت تقویت کند

اندی کوربلی -3 فوریه 2022 – آجیل منبع خوبی از منیزیم است. اوفیقو باربویا

یک ماده معدنی ساده که همه ما در دبیرستان با آن آشنا شدیم، می تواند عنصر فعال در روش جدید درمان و پیشگیری از سرطان باشد. به این ترتیب، منیزیم از چیزی که به ما کمک می‌کند طولانی‌تر ورزش کنیم، به چیزی تبدیل شده است که به ما امکان می‌دهد زندگی طولانی‌تری داشته باشیم.

به این دلیل که منیزیم مانند پلی بین سلول‌های T قاتل، یک سلاح حیاتی سیستم ایمنی، و سلول‌های سرطانی با اتصال به پروتئینی در قسمت بیرونی سلول T به نام LFA-1 عمل می‌کند، که به آنها اجازه می‌دهد سپس روی سلول‌های سرطانی که به نوبه خود دارای روش های زیادی برای پنهان کردن خود به طور معمول

پروتئین‌های گیرنده و اتصال به سطح سلول، حوزه‌هایی از تعاملات کلیدی در مطالعه اثرات فیزیولوژیکی هستند، و همه‌گیری COVID-19 به بسیاری از مردم آموخت که چقدر این تعاملات، که گاهی اوقات اتصال نامیده می‌شود، می‌تواند برای سلامتی ما مهم باشد.

این تحقیق از مقاله‌ای که اخیراً در Cell منتشر شده است، نشان می‌دهد که سلول‌های T کشنده تنها در صورتی قادر به از بین بردن سلول‌های سرطانی یا عفونی در موش‌ها هستند که پروتئین‌های LFA-1 آنها با منیزیم آزاد موجود متصل شده باشد.

در پرتو اکتشافات خود، تیم تحقیقاتی سوئیس به مطالعات گذشته در مورد روش‌های ایمنی درمانی سرطان پرداختند و دریافتند که غلظت کم منیزیم به شدت با پیشرفت سریع‌تر بیماری مرتبط است. علاوه بر این، آنها دریافتند که آنفولانزا و سایر ویروس ها در موش هایی که از رژیم غذایی کمبود منیزیم تغذیه می کردند سریعتر پخش می شوند.

دکتر کریستف هس، می گوید: «در پرتو داده های تجربی ما و تجزیه و تحلیل های گذشته نگر که روی دو کارآزمایی بالینی انجام دادیم، کمبود منیزیم احتمالاً مسئول حداقل بخشی از اثربخشی ناکافی دیده شده در بیماران سرطانی است که درمان ایمنی دریافت می کنند.

با تکیه بر این کار، دکتر هس اکنون می بیند که آیا مولکول های لیپیدی غنی از منیزیم، پوشانده شده در آنتی بادی ها و تزریق به تومورها، می توانند از رشد در ریزمحیط تومور جلوگیری یا معکوس کنند. همچنین آنها بررسی خواهند کرد که آیا مکمل منیزیم نتایج کارآزمایی ها را با استفاده از روش های دیگر ایمونوتراپی بهبود می بخشد یا خیر.

منیزیم که بیشترین مقدار را در آجیل یافت می‌شود، یک ماکرومینرال حیاتی است، به این معنی که ما باید آن را از رژیم غذایی خود مصرف کنیم و بدون آن نمی‌توانیم در حالت سالم زندگی کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *