نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 10:14 ب.ظ

تیم‌های Mavenir برای پروژه شهر هوشمند بریتانیا

11 ژانویه 2022 // توسط ژان پیر ژوستینگ

 یک شبکه خصوصی Open RAN 5G در مرکز شهر در ساندرلند می‌تواند به یک میزبان خنثی تبدیل شود که هدف آن تبدیل خدمات دیجیتال است.

Mavenir در حال همکاری با BAI Communications (BAI) در پروژه شهر هوشمند برای شورای شهر ساندرلند در شمال انگلستان (بریتانیا) با استفاده از فناوری Open RAN MAVedge Mavenir است.

BAI Communications یک شبکه 5G محور جدید برای تسریع پذیرش خدمات دیجیتال متحول کننده برای بخش هایی از جمله تولید و تدارکات، آموزش و مراقبت اجتماعی خواهد ساخت. محدوده اولیه برای استقرار یک شبکه خصوصی 5G در مرکز شهر است که پتانسیل تکامل و تبدیل شدن به یک شبکه میزبان خنثی را دارد.

مدل‌های میزبان خنثی پوشش و اتصال را برای طرح‌های شهر هوشمند فراهم می‌کنند. آن‌ها شوراها و مقامات محلی را قادر می‌سازند تا خدمات هوشمند ارائه کنند و برنامه‌های کاربردی جامعه هوشمند متعدد را به شیوه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر اجرا کنند.

MAVedge شامل محصولات Mavenir’s Open vRAN و G5 Packet Core است تا نسل بعدی تحول دیجیتالی این پروژه شهر هوشمند را به پیش ببرد و اتصال تلفن همراه پیشرفته 5G را به جامعه محلی ارائه دهد. MAVedge شبکه‌های خصوصی امن را قادر می‌سازد تا در لبه توزیع شوند و بازار دیجیتالی از برنامه‌ها و دستگاه‌ها را برای ایجاد یک محیط کارآمد برای موارد استفاده متنوع برای شرکتها و صنعت نیرو می‌دهد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *