نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 1:53 ق.ظ

پاورپوینت با یک استودیوی ضبط و کمک در ارائه‌های بهتر

نوامبر ۲۰۲۱ – توسط آنتونی اسپادافورا

حتی اگر از بهترین نرم افزار ارائه استفاده می کنید،  ارائه کامل به مخاطبان شما می تواند دشوار باشد، به همین دلیل است که مایکروسافت یک استودیوی ضبط جدید را به پاورپوینت اضافه می کند.

چه از خانه کار کنید و ارائه خود را از طریق نرم افزار کنفرانس ویدیویی ارائه دهید یا قصد دارید ایده های خود را در دفتر به تیم خود ارائه دهید، استودیوی ضبط پاورپوینت به شما امکان می دهد از قبل تمرین کنید تا بتوانید ارائه های تاثیرگذارتر و جذاب تری ارائه دهید.

با کلیک بر روی “ضبط” در گوشه سمت راست بالا در پاورپوینت، به نمای شخصی هدایت می شوید که می توانید با شمارش معکوس آن را سفارشی کنید تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی صحبت را شروع کنید.

اگر می‌خواهید ارائه خود را در حین تمرین بیشتر بهبود ببخشید، می‌توانید هنگام استفاده از نشانگر لیزری روی اسلایدها نیز حاشیه‌نویسی کنید.

از آنجایی که هرکسی هنگام مشاهده و ارائه کار خود در پاورپوینت ترجیحات منحصر به فرد خود را دارد، مایکروسافت سه نمای استودیوی ضبط را برای انتخاب ایجاد کرده است.

اولین مورد، که نمای پیش‌فرض است، نمای Teleprompter  که برای بسیاری از ضبط‌ها ایده‌آل است، زیرا به ارائه‌کنندگان کمک می‌کند تا روی انتقال موفقیت‌آمیز نکات خود تمرکز کنند. به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان به وب کم خود نگاه کنید و یادداشت های خود را بخوانید.

در همین حال، نمای ارائه‌دهنده اسلایدی را که در حال حاضر ارائه می‌کنید و یادداشت‌های شما را در سمت راست پنجره به همراه نماهای کوچک همه اسلایدهای آینده به روشی مشابه با نمای ارائه‌دهنده زنده پاورپوینت نشان می‌دهد. در نهایت، نمای جانبی برای کسانی است که دوست دارند همه چیز را ساده نگه دارند و خود به خود صحبت کنند. این نما همچنین برای کاربرانی که قصد دارند در حین حرکت روی اسلایدهای خود حاشیه نویسی کنند و به بوم بزرگتری نیاز دارند نیز توصیه می شود.

پس از اتمام ضبط یک ارائه در پاورپوینت، می توانید بر روی “صدور” کلیک کنید تا آن را به عنوان یک ویدیو ذخیره کنید و با همکاران خود به اشتراک بگذارید. با این حال، اگر فایل و ویدیوی پاورپوینت شما در شیرپوینت یا وان درایو باشد، به طور خودکار در همان مکان ذخیره می شوند.

در حالی که  ارائه می تواند برای برخی افراد اعصاب خردکن باشد، استودیوی ضبط جدید مایکروسافت در پاورپوینت باید به کاهش اضطراب کمک کند زیرا کاربران فرصت های زیادی برای تمرین و اصلاح آنها قبل از نمایش آثار خود به مخاطبان خواهند داشت.

https://www.techradar.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *