نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

16 اردیبهشت 1403 3:56 ق.ظ

سرمایه‌گذاری 11.4 میلیارد دلاری فورد در خودروهای برقی

4 اکتبر 2021

فورد به تازگی اعلام کرد که 11.4 میلیارد دلار برای ساخت دو کارخانه جدید در تنسی و کنتاکی برای ساخت باتری و وانت‌های برقی سری F هزینه می‌کند. آن‌ها با هم بیش از 11000 شغل ایجاد خواهند کرد و کارخانه تنسی بزرگترین کارخانه فورد در طول تاریخ و اولین کارخانه جدید مونتاژ خودروهای آمریکایی در دهه‌های اخیر خواهد بود.

بیل فورد، مدیر اجرایی فورد گفت: «این یک لحظه دگرگون کننده است که در آن فورد انتقال آمریکا به خودروهای برقی را هدایت می‌کند و عصر جدیدی را در تولید پاک و بدون کربن اجرایی می‌کند. با این سرمایه گذاری و روحیه نوآوری، ما می‌توانیم به اهدافی برسیم که تصور متقابل است. از سیاره خود محافظت کنیم، خودروهای برقی بزرگی بسازیم که آمریکایی‌ها دوست خواهند داشت و به رفاه ملت ما کمک کنند.»

این خبر در شرایطی است که تقاضا برای وانت‌های جدید فورد F-150 Lightning ،E-Transit و خودروهای برقی Mustang Mach-E زیاد است و درراس اعلامیه اخیر فورد برای افزایش ظرفیت تولید و افزودن شغل در فورد روژ الکتریک قرار دارد.

جیم فارلی، رئیس و مدیرعامل فورد می‌گوید: «این لحظه ما – بزرگترین سرمایه‌گذاری ما تاکنون – برای کمک به آینده بهتر برای آمریکا است. ما در حال حرکت برای ارائه خودروهای برقی پیشرفته برای بسیاری از خودروها و نه برای تعداد کمی هستیم. این در مورد ایجاد مشاغل خوب با حمایت از خانواده‌های آمریکایی، یک سیستم تولید فوق العاده کارآمد و خنثی از کربن و یک تجارت رو به رشد است که برای، فروشندگان و سهامداران ارزش ایجاد می‌کند.»

سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری فورد، بزرگترین سرمایه گذاری تولیدی در یک زمان توسط هر تولید کننده خودرو در ایالات متحده است. بخشی از سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد دلاری فورد در خودروهای برقی تا سال 2025، این سرمایه گذاری از هدف بلند مدت این شرکت برای ایجاد یک اکوسیستم تولیدی پایدار آمریکا و تسریع پیشرفت آن در جهت دستیابی به بی‌طرفی کربن، با حمایت از اهداف مبتنی بر علم در این زمینه پشتیبانی می‌کند. مطابق با توافق آب و هوایی پاریس به طور کلی، فورد پیش‌بینی می‌کند که 40 تا 50 درصد حجم جهانی خودروهای خود را تا سال 2030 کاملاً برقی کنند.

کاملاً جدید شهر بیضی فورد بلو

فورد با طراحی مجدد نحوه طراحی، تولید و بازیافت وسایل نقلیه برقی-و باتری‌هایی که آن‌ها را تغذیه می‌کند-یک اکوسیستم جدید برای ساخت وسایل نقلیه برقی ایجاد می کند.

Blue Oval City یکی از بزرگترین پردیس‎‌های تولید خودرو در تاریخ ایالات متحده خواهد بود. مانند مجموعه نمادین روژ در میشیگان در یک قرن قبل، شهر بیضی شکل آبی عصر جدیدی را برای تولیدات آمریکایی رقم می‌زند.

محوطه‌ای به مساحت 3600 هکتار که تقریباً 6 مایل مربع را پوشش می‌دهد، مونتاژ وسایل نقلیه و تولید باتری را شامل می‌شود. و یک پارک تامین کننده در یک سیستم عمودی یکپارچه که باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود در حالی که ردپای کربن فرآیند تولید را به حداقل می‌رساند. کارخانه مونتاژ از فناوری‌های متصل به ابر همیشه برای بهبود کیفیت و بهره‌وری استفاده خواهد کرد. این پردیس بزرگ برای افزودن راه حل‌های پایداری بیشتر، از جمله پتانسیل استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر محلی مانند زمین گرمایی، انرژی خورشیدی و باد طراحی شده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *