نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 5:23 ق.ظ

توسعه نمایشگرهای هولوگرافیک نسل دوم

14 ژوئیه 2021 توسط باب ییرکا

سازنده نمایشگر هولوگرافی، Looking Glass اعلام کرده است که دو نسخه از نمایشگر هولوگرافی نسل دوم خود را توسعه داده است. در وب سایت خود، تیم Looking Glass ویدئویی را ارائه می‌دهد که ویژگی‌هایی را که خریداران می‌توانند از دو محصول جدید 4K Gen2 و 8K Gen2 انتظار داشته باشند، نشان می‌دهد، هر دو مجهز به فناوری پیشرفته میدان نور خود هستند.

محصولات جدید از به روزرسانی نمایشگر هولوگرافی نسل اول این شرکت یعنی Looking Glass Portrait ارائه می‌شود. این محصولات از طریق پروژه Kickstarter با قیمتی معادل 249 دلار به فروش رسید. دستگاه‌های نسل دوم با سرعتی بسیار تندتر و قیمت‌های بالاترعرضه می‌شوند – 3000 دلار برای نسخه 4K و 17،500 دلار برای نسخه 8K.

مدل‌های نسل دوم یک فن آوری پیشرفته نبوده و از نظر اندازه و کیفیت پیشرفته هستند. در حالی که پرتره از صفحه نمایش 7.9 اینچی بهره می‌برد، نسخه 4K آن 15.6 اینچ و نسخه 8K آن 32. دو نسخه جدید نیز سبک تر و نازک‌تر هستند و از روش‌هایی برای کاهش بازتاب محیط استفاده می‌کنند. از هر سه دستگاه این شرکت می‌توان برای تبدیل و نمایش عکس‌های گرفته شده با تلفن هوشمند با استفاده از برنامه Looking Glass به تصاویر یا فیلم‌های سه بعدی استفاده کرد که تصویر را مانند یک دوربین در حال حرکت نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند برای ایجاد و نمایش اشیا سه بعدی استفاده شود – فیلم مقدماتی نشان می‌دهد که آن‌ها برای طراحی و نمایش کیس جدید استفاده می‌شوند. از نمایشگرها می‌توان برای ایجاد و نمایش شخصیت‌های سه بعدی در یک انیمیشن نیز استفاده کرد. هر سه دستگاه از نرم افزار Looking Glass به نام HoloPlay Studio استفاده می‌کنند.

دستگا‌ها با برنامه‌های Unity ، Unreal Engine and Blender ، 3D کار می کنند و به کاربران امکان می‌دهند تا محتوای بسیار متنوعی را ایجاد کنند. محتوای کاربر همچنین می‌تواند با سایر کاربران Looking Glass به اشتراک گذاشته شود. هر دو دستگاه نسل دوم جدید اکنون به طور مستقیم در وب سایت Looking Glass به فروش می‌رسند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *