نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

29 فروردین 1403 1:52 ق.ظ

راهکار استفاده از ماشین آلات بدون کار

ارسال شده در 22 فوریه 2021 توسط تولید کننده

اتخاذ رویکرد پایدار برای خارج کردن دارایی های مازاد می تواند به شرکت ها کمک کند تجهیزات ناخواسته را به پول نقد تبدیل کنند.

وقتی ماشین آلات یا تجهیزات دیگر مورد نیاز تولیدکنندگان نیستند ، اغلب وسوسه می شوید که فقط آن را از رده خارج کنید ، آن را به محل دفن زباله بفرستید یا در پشت کارخانه دور از چشم مخفی کنید. این موضوع در وهله اول ممکن است ساده ترین گزینه به نظر برسد ، اما تجهیزات می توانند فضای ارزشمندی را در سازمان شما اشغال کنند که می تواند مورد استفاده بهتری واقع شود.

گزینه های بیشتری وجود دارد که شرکت ها باید به دنبال خارج کردن تجهیزات کارخانه ای باشند که دیگر نیازی به آن ندارند. صرف این که دارایی هدف خود را برای یک شرکت برآورده کرده است ، به این معنی نیست که سازمان دیگری نمی تواند از آن استفاده کند. پایان زندگی برای یک نفر قطعاً به معنای پایان زندگی برای همه نیست.

وقتی به فکر خارج کردن تجهیزات بزرگ هستیم ، تولیدکنندگان معمولاً وقت و منابعی برای سنجیدن گزینه ها ندارند. با آوردن شریکی که متخصص خارج کردن تجهیزات است ، می تواند به شما کمک کند ارزش پنهان دارایی های مازاد خود را بازبینی کنید.

در مرحله اول ، تشخیص کارایی تجهیزات و انجام تجزیه و تحلیل ارزش آن برای تجارت سودمند است. ماشین آلات صنعتی ناخواسته را می توان در حالت فعلی خود مورد استفاده مجدد قرار داد ، برای استفاده مجدد دوباره مهندسی کرد یا به عنوان آخرین چاره ، برای قطعات بازیافت کرد. این امر باعث نمی شود که تجهیزات با ارزش زنگ زده ، خراب شوند و یا بدون نیاز به دید یک زباله خارج شوند.

با فروش ماشین آلات به سایر سازمان ها ، تولیدکنندگان می توانند رویکرد پایدارتری را برای خارج کردن دارایی در پیش بگیرند. این باعث کاهش هزینه های اضافی ، بازده مالی غیر منتظره می شود و می تواند به بازیابی هزینه اصلی ماشین آلات یا ماشین آلات جایگزین جدید کمک کند.

برای مثال  رامکو از سال 1996 به مشتریان خود کمک می کند تا تجهیزات اضافی را به پول نقد تبدیل کنند. آنها با همکاری مشتریانی مانند وزارت دفاع و مگنوکس ، به پاکسازی سایت ها و فروش مجدد تجهیزات ناخواسته کمک کردند.

تیم Ramco متخصص در زمینه حذف ، ذخیره سازی و فروش مجدد ماشین آلات دست دوم هستند و نگرانی را از صاحبان دور می کنند. خلاص شدن از شر تجهیزات سنگین ممکن است یک چالش باشد ، اما تیم باتجربه Ramco می تواند قبل از حمل کالا به مرکز خود برای آماده سازی برای فروش مجدد ، تجهیزات سنگین را به طور موثر از رده خارج کرده و از هر مکانی خارج کند. در صورت تمایل ، Ramco در صورت تمایل می تواند فروش و مجموعه ای را از سایت سازندگان ترتیب دهد.

مگنوکس برای از بین بردن ده نیروگاه هسته ای و دو تأسیسات تحقیقاتی سابق در انگلیس ، با پاکسازی بیش از 2700 متر مکعب و 61 مورد تجهیزات متفرقه ، به کمک Ramco پرداخت. این به مگنوکس کمک کرد تا نیازهای آنها در زمینه مراقبت و نگهداری را تأمین کند و اطمینان حاصل کند که بهره برداری از سایت بر اساس برنامه انجام شده است.

با توجه به اهمیت  و توجه تولیدکنندگان به سمت Net-Zero ، شرکتها به دنبال جایگزینی ماشین آلات قدیمی برای مدلهای با مصرف انرژی کمتر هستند. هنگام تهیه تجهیزات جدید ، می توان کمبود پول را با فروش یا خارج کردن ماشین آلات قدیمی باز کرد. بسیاری از شرکت ها از طریق از بین بردن دارایی های ناکارآمد یا موجودی ، ضرر می کنند .

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *