نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 2:29 ب.ظ

سه نکته برای افزایش بلوغ امنیتی شما

Azeem Aleem    ۱۰ فوریه 2021 ، مشاور امنیت سایبری

در طی دو سال گذشته ، هزینه حملات باج افزار به میلیون ها پوند افزایش یافته است  ، که باعث مختل شدن فعالیت های بی شماری ، به ویژه در ساخت و تولید می شود. واقعیت این است که صنعت تولید 29٪ از کل حملات سایبری در انگلستان و ایرلند را بخود اختصاص می دهد و آن را به آسیب پذیرترین بخش تبدیل می کند. سازمانهای تولیدی اکنون در تلاشند تا بلوغ امنیتی پایه خود را از طریق ایمن با رویکردهای طراحی بهبود بخشند تا اطمینان حاصل کنند که امنیت سایبری در تمام سطوح تصمیم گیری اصلی کسب و کار تعبیه شده است.

سه حوزه تمرکز اصلی برای تولیدکنندگان وجود دارد که باید در حرکت خود برای ایجاد امنیت توسط طراحی در نظر بگیرند.

1: تشخیص و طراحی

شناخت بلوغ و آسیب پذیری های امنیت سایبری فعلی سازمان ، همراه با برنامه ریزی استراتژی های تخفیف ، کلید بهبود وضعیت امنیت سایبری شما است.

2: پاسخ حادثه

این مرحله از کاهش خطر سایبری ضروری است. اجرای یک طرح پاسخ به حادثه (IR) یک مولفه اصلی در دستیابی به مقاومت اقتصادی است.

3: معیارها

برای بهبود بلوغ امنیت سایبری خود ، باید بدانید که از کجا شروع می کنید. در نهایت ، معیارها فقط اعداد هستند. با این حال ، زمینه پیرامون آنها و نحوه استفاده از آنها می تواند باعث بهبود برنامه های امنیتی شود. جمع آوری معیارها شما را قادر می سازد تا دقیقاً آنچه را که می خواهید به دست آورید ، ارزیابی کنید و پیشرفت خود را در رسیدن به اهداف خود ارزیابی کنید .

پیشرفت مداوم

جمع آوری ، ارزیابی و انطباق سیستماتیک با اطلاعات تهدید برای موفقیت حیاتی است. اتوماسیون باید بخشی از استراتژی شما باشد ، زیرا هیچ سازمانی منابعی برای مدیریت دستی یک برنامه ریسک و همچنین انجام نظارت مستمر بر رویدادها و حوادث امنیتی ندارد.

نتیجه

برای سازمان های تولیدی انگلستان و ایرلند بسیار مهم است که خطر را کاهش دهند و با اولویت های تجاری خود همسو شوند. ایمن نگه داشتن محیط های OT به زمان ، منابع و تلاش نیاز دارد. برای کمک به محافظت از تمام دارایی های خود ، از جمله نرم افزار ، پروتکل ها و دستگاه های غیراستاندارد ، به ریسک در محیط های OT و IOT خود نیاز دارید. برنامه ریزی کارآمد – از درک اهداف سازمان ، تا شناسایی ریسک قابل قبول – از طریق ایجاد یک برنامه IR روشن و ایجاد قابلیت های انعطاف پذیر سایبری برای تحقق اهداف امنیتی شما ضروری است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *