نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 3:59 ب.ظ

کاونتری میزبان اولین فرودگاه eVTOL جهان است

1 فوریه 2021

کاونتری به عنوان میزبان اولین فرودگاه هواپیماهای الکتریکی جهان (eVTOL) انتخاب شده است که همچنین قرار است شامل امکانات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین و تاکسی های هوایی باشد.

کاونتری به عنوان میزبان اولین فرودگاه هواپیماهای برقی در جهان انتخاب شده است. پروژه با هدایت شرکت کوچک (شش مایل در لندن) مستقر در انگلیس و هماهنگی هیوندای ، شورای شهر کاونتری و دولت انگلیس انجام می شود.

این پروژه که Air One نامیده می شود ، برنده طرح پرواز آینده است که به میزبانی تحقیقات و نوآوری انگلستان (UKRI) با هزینه 125 میلیون پوند برای پروازهای سبز با امکان کاهش ازدحام و آلودگی هوا اجرا می شود.

این پروژه 1.2 میلیون یورو از چالش UKRI ، در کنار 125 میلیون پوند از صندوق چالش استراتژی صنعتی دریافت کرده و انتظار می رود 175 میلیون پوند دیگر نیز از این صنعت تأمین شود.

این سایت قرار است در اواخر سال جاری میلادی راه اندازی شود ، با هدف الگویی برای ایجاد صدها سایت برای پاسخگویی به تقاضای جهانی اجرا می شود..

شهرهای سراسر انگلستان و خارج از کشور ابراز علاقه خود را برای میزبانی سایت های eVTOL در آینده اعلام کرده اند.

ریکی ساندو ، بنیانگذار و رئیس اجرایی پورت هوایی شهری ، گفت: ” پورت هوایی شهری باعث بهبود اتصال در شهرهای ما ، افزایش بهره وری و کمک به انگلستان برای پیشگامی در یک اقتصاد کاملاً پاک جهانی خواهد شد. اتومبیل های پرنده در گذشته یک آینده بود اما اکنون به امری فانتزی تبدیل می شود. حمل و نقل هوایی تمیز شهری را به مردم می رساند و دنیای جدیدی از آلودگی صفر را در هوا به راه می اندازد. “

هیوندای به عنوان بخشی از برنامه توسعه سیستم های eVTOL خود تا سال 2028 با این پروژه همکاری کرده است.

پاملا کوه ، مدیر بخش پرواز شهری هیوندای ، گفت: “همانطور که ما برنامه هواپیمای eVTOL خود را پیش می بریم ، توسعه زیرساخت های پشتیبانی ضروری است. این  یک پروژه منحصر به فرد است که قرار است به مردم کمک کند تا در توسعه یک حمل و نقل قوی و قابل دسترسی کمک کند و شبکه زیربنایی ومدلی برای تحرک در آینده بسازد .

“ما از اینکه بخشی از این مشارکت در انگلیس هستیم بسیار هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای ایجاد فرصت برای جامعه از طریق راه حل های حرکتی ایمن ، مقرون به صرفه و انسان محور هستیم.”

https://industryeurope.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *