نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 8:03 ب.ظ

هیوندای از Ioniq 6 EV جدید رونمایی کرد – یک «استریم لاینر برقی» با طراحی منحصر به فرد

هیون

13 ژوئیه، 2022 -مایکل ویلند -هیوندای آیونیک 6

این خودروساز کره جنوبی از Ioniq 6 به عنوان یک «استریم لاینر برقی» رونمایی کرد که نشانه ای از طراحی آیرودینامیک آن است که آمریکایی ها ممکن است از طریق طراحی تریلر Airstream آن را بهتر بشناسند. این یک تغییر اساسی در طراحی نسبت به مدل محبوب Ioniq 5 EV است که اواخر امسال به فروش رسید.

هیوندای در حال حاضر در حال فروش دومین خودروهای برقی در ایالات متحده پس از تسلا است.

سانگ یاپ لی، معاون اجرایی و رئیس طراحی هیوندای، در جریان یک رویداد رسانه مجازی گفت: «هر خودروی Ioniq ویژگی طراحی متفاوتی خواهد داشت… همه ما می‌خواهیم طراحان ما همیشه در سطح احساسی با مشتریان ارتباط برقرار کنند».

انتظار می رود هیوندای تولید این خودرو را در کارخانه ای در کره جنوبی در سه ماهه سوم آغاز کند. قرار است در سه ماهه اول سال آینده در ایالات متحده به فروش برسد.

هیوندای انتظار دارد این خودرو بر اساس استانداردهای جهانی با یک بار شارژ به برد 610 کیلومتری (380 مایل) دست یابد. با این حال، این استانداردهای آزمایش با استانداردهای ایالات متحده متفاوت است، به این معنی که محدوده ایالات متحده احتمالاً متفاوت خواهد بود.داخل خودرو دارای دو صفحه نمایش 12 اینچی برای اطلاعات و سرگرمی راننده است.

Ioniq 6 پس از کراس اوورهای Kona و Ioniq 5 سومین خودروی تمام الکتریکی در ایالات متحده تحت برند هیوندای خواهد بود. این خودروساز کره جنوبی نیز مالک کیا است، اما این برندها به طور مستقل در ایالات متحده فعالیت می کنند.

شرکت تحقیقاتی صنعتی LMC Automotive انتظار دارد که هیوندای، از جمله کیا و برند لوکس جنسیس، امسال دومین خودروهای برقی را در ایالات متحده بفروشد، تنها پس از تسلا، که سال گذشته بیش از 936000 خودروی برقی را در سراسر جهان تحویل داد.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *