نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 2:34 ب.ظ

دست جین کردن بهترین استعداد ها در سال 2021 در بازار کار انگلیس

11 ژانویه 2021 توسط تولید کننده

منصفانه است که بگوییم سال 2020 طبق برنامه برای هیچ کس پیش نرفت. دن کرک پاتریک بررسی کوتاهی از بازار استخدام انگلستان را در طول سال 2020 انجام داده و توصیه هایی را برای سال 2021 ارائه داده است.

همانطور که همه ما می دانیم COVID-19 چالشهای عظیمی را برای بسیاری از صنایع از جمله تولید ایجاد کرده است. این چالش ها شامل از دست دادن شغل ، ایجاد ایمنی در سایت ها یتولیدی ، راه اندازی کار های خانگی و همچنین پوشش سیستم هایی برای افراد در حال انزوا بوده است  و برای بسیاری از افراد همراه با از دست دادن  سفارشات است.

با وجود همه چالش های فوق ، بسیاری از شرکت ها به استخدام خود ادامه داده اند – و برای بسیاری فرآیند استخدام شامل مصاحبه های ویدئویی شده است . من طی چند ماه گذشته از نزدیک با چند شرکت کار کرده ام که از فرصت استفاده کرده و روند استخدام خود را تغییر داده اند و این واقعا سود سهام را با تجربه بهتر و درصد بیشتری از پیشنهادات شغلی پذیرفته شده ارائه می دهد.

بسیاری از افراد جویای کار در واقع طرفداران مصاحبه های ویدئویی هستند. بازخوردی که از آنها گرفته ام این است که حضور در یک مصاحبه ویدیویی تعهد کمتری دارد و احساس می کنند عملکرد بهتری دارند زیرا در طول مصاحبه در محل کار احساس عصبیت نمی کنند. با این حال ، بیشتر داوطلبان همچنین گفتند که برای دیدن شرکت در محل و ملاقات حضوری مدیر احتمالی آینده خود ، مایلند مصاحبه دوم در صورت امکان در محل انجام شود.

انعطاف پذیری عامل کلیدی است.

بنابراین ، بر اساس این یافته ها چه چیزی  برای بازار استخدام انگلیس  در ۲۰۲۱ را به ارمغان می آورد؟ من درباره تأثیرات مداوم COVID-19 یا فقدان احتمالی معاملات تجاری بین انگلیس و اتحادیه اروپا و تأثیراتی که بر اقتصاد انگلیس و بازار استخدام خواهد گذاشت ، حدس نمی زنم ، زیرا افراد واجد شرایط بیشتری برای انجام این کار وجود دارند.

واضح است که 2021 یک سال چالش برانگیز برای همه خواهد بود اما دو چیز وجود دارد که من اطمینان دارم درادامه سال 2020 ادامه خواهدیافت:

جنگ برای جذب استعداد ها – در بسیاری از مهارت ها ، به خصوص در زمینه مهندسی و ساخت ، به دلیل کمبود افراد با مهارت های خاص ، هنوز جنگ جذب استعداد وجود دارد. برخی از راه های کمک به شما در موقعیت کسب و کار خود برای پیروزی در این جنگ عبارتند از ارتقای مزایا ی کارفرما ، اطمینان از اینکه متقاضیان ، تجربه مثبتی را در کل مراحل استخدام ، ارائه حقوق رقابتی دارند و از همه مهمتر (به نظر من) حفظ و ارتقای کارمندی که هم اکنون در اختیار دارید.

ادامه کار از سیاست های کار از خانه – من اخیراً با تعدادی از مدیران عامل صحبت کرده ام و تقریباً همه از این که کار در خانه برای کسب و کارشان خوب است متعجب شده اند. بسیاری از آنها قبلاً متعهد شده اند كه در صورت و زمانی كه اوضاع به حالت عادی برگردد ، كار خود را در داخل دفتر ادامه دهند (بیشتر آنها رویكرد هیبریدی اداری و مستقر در خانه را ارائه می دهند).  لینک این ، اخیراً بررسی آنچه را برای کارمندان مهم است انجام داده و سه گزینه از پنج گزینه برای کار در خانه انجام شده است. در نظرسنجی  انجام شده ، 71٪ “تعادل زندگی کاری” برایشان مهم بوده ، 49٪ “رفت و آمد مناسب” و 38٪ “تنظیمات کاری انعطاف پذیر” را مهم دانستند .

آیا اکنون می توانید تجارت خود را پیش ببرید و یک کار رسمی را از داخل دفتر پیاده کنید؟ آیا این امر می تواند به شما در پیروزی در جنگ استعداد ها با رقبای خود کمک کند؟ حتی برای آن دسته از نقش هایی که کار در خانه امکان پذیر نیست ، من از شما می خواهم که در مورد عوامل فوق فکر کنید – خوشحال نگه داشتن کارمندان فعلی شما کلید پیروزی در جنگ برای استعداد است.

من می خواهم با یک یادداشت مثبت ، یعنی انعطاف پذیری و نوآوری فوق العاده ای که بخش تولید انگلستان در سال 2020 نشان داده است ،  بحث را خاتمه دهم – من اطمینان دارم که این مسئله در طول سال 2021 و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت ، مهم نیست که در چه مواردی قرار باشد!

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *