نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 12:49 ق.ظ

هوش مصنوعی ابزاری قدرتمند در آموزش است.

Dreamstime M 105959054

10 دسامبر 2020پیتر فریتی

همکاری Stanley Black & Decker و DeepHow نشان دهنده نقشی است که AIهوش مصنوعی  می تواند در استفاده از ویدئو داشته باشد.

بله …. این روایت امروزه به عنوان یکی از نگرانی های اصلی مدیران ارشد تبدیل شده است. باتجربه ترین و با دانش ترین کارکنان در شرف بازنشستگی هستند. و ، همانطور که آمار نشان می دهد همه گیری کرونا در واقع باعث تسریع در تصمیمات بازنشستگی می شود. متأسفانه ، با رفتن این کارگران ماهر ، دانش سازمانی با آنها کنار می رود.

این امر تولیدکنندگانی مانند استنلی بلک و دکر (SBD) را در جستجوی روشهای خلاقانه برای  ، آموزش و به روزرسانی نسل بعدی کارکنان دارد. هدف نهایی به دست آوردن تخصص و نیروی کار خارج از کشور ، همراه با درک درستی از ترفندهای تجاری و با امید انتقال این مهارتهای ارزشمند به نسل بعدی است.

کار ساده ای نیست.

البته با یک رویکرد صحیح ، دسترسی به فناوری امروزی قطعاً می تواند کمک کند. با ادامه پیشرفت فن آوری ، مردم در حال یادگیری با روش های جدید ، کتابچه های راهنمای چاپ شده و PDF هستند ، و به سراغ منابع جذاب تر آنلاین می روند. به همین ترتیب ، ویدئو به روش ترجیحی برای آموزش های غنی تر تبدیل شده است. آیا می دانید چند نفر برای اخذ کمک در تعمیرات منزل به YouTube مراجعه می کنند؟

این ایده که اکثر مردم به دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا در جیب خود دسترسی دارند ، یک امتیاز مثبت است. با این حال ، تعداد کمی از آنها وقت و حوصله تسلط بر ابزار ویرایش فیلم را دارند – که حداقل در فضای تولید ، اغلب تیم ها را از ایجاد فیلم های آموزشی منصرف می کند.

کوین لمکه ، معاون رئیس استودیوی استنلی X Venture به IndustryWeek گفته است ، در نتیجه ، استفاده از ویدئو در مقیاس محیط تولید برای بالابردن و بهبود مستمر نیروی کار و عملیات بسیار ایده آل است. استنلی X مرکز نوآوری استنلی بلک و دکر است. “ساخت فیلم ها ی قبلی هزینه بر و پرزحمت بوده است و مانند استفاده از این ویدئو این نیازها را برآورده نکرده است که به افراد اجازه می دهد هنگام نیاز به آنچه لازم دارند آن را بیاموزند. “

رویکرد پیشرفته AI

با این حال ، لمکه توانایی بالقوه این ویدیو ها را تشخیص داد و قصد نداشت از این کار منصرف شود.

این زمانی است که لمکه شروع به تعامل با DeepHow کرد و او را قادر به ساخت فیلم با حداقل تلاش کرده است. وی می گوید: “در حالی كه یك دقیقه فیلم به یك ساعت زمان تولید نیاز داشت ، AI این میزان را به ازای هر ده دقیقه زمان تولید به یك دقیقه كاهش می دهد.” “در مورد یادگیری ، کاربران اکنون می توانند به نکاتی در ویدئو برسند که نیاز فعلی را برطرف می کند. فیلم وسیله ترجیحی یادگیری، به ویژه برای نسل  جوان نیروی کار است . اکنون ، با هوش مصنوعی ، بسیار قابل استفاده و مقیاس پذیر می شود. “

به گفته وی ، پس از آزمایشی این فرآیند ، SBD اکنون با استفاده از پلت فرم AI ابتکاری DeepHow شروع به تبدیل روش تولید و نگهداری ویدیو توسط پرسنل و استفاده از مهارت های آنها  از طریق مشاغل خود می کند. “چشمگیرترین مزیت تولیدکنندگان این است که آنها اطلاعات آموزشی را ضبط و تلفیق می کنند و آن را به دست کسانی می رسانند که به کارآمدترین و قابل هضم ترین شکل ممکن امروزی است”.

درک DeepHow

مدیر عامل شرکت DeepHow سام ژنگ به IndustryWeek می گوید که ایده ساده است:

    یک متخصص وظایف و فرایندهای فردی خود را انجام می دهد ،

    این گردش کار با استفاده از یک برنامه تلفن همراه ضبط شده و در ابر بارگذاری می شود.

    با استفاده از آخرین فن آوری های هوش مصنوعی ، این داده های گرفته شده استخراج و سنتز می شوند و گردش کار پیچیده را به فیلم های گام به گام چگونگی نحوه انجام کار تبدیل می کنند.

ژنگ می گوید: “بستر هوش مصنوعی به طور یکپارچه دانش تخصصی را به منظور ارائه اطلاعات به موقع به اعضای تیم به چندین زبان ، ضبط و سازماندهی می کند و باعث می شود دیجیتالی سازی دانش در سراسر شرکت بسیار کارآمد و مقیاس پذیر باشد.”

ژنگ توضیح می دهد هنگامی که یک تیم یاد گرفت که چگونه از DeepHow استفاده کند و فیلم های آموزشی را به کار گیرد ، برخی از اتفاقات جالب اتفاق می افتد. “همانطور که تیم ها از DeepHow برای افزایش بازده آموزش ویدیویی خود استفاده می کنند ، می توانند به طور کامل از کتابچه های راهنما و سایر روش های قدیمی استفاده کنند. اکنون مربیان می توانند آموزش ویدئویی مورد نیاز خود را ایجاد کنند. و این می تواند به راحتی در کل سازمان ، تأمین کنندگان و شرکا و مشتریان گسترش یابد. ” “هوش مصنوعی DeepHow ، شروع به درک نیازهای این مورد خاص می کند و توصیه هایی می کند. به عنوان مثال ، ما می دانیم که هر کاربر چه فیلم هایی را تماشا کرده است بنابراین می توانیم مسیر آموزشی (یا یک برنامه درسی خاص) را از آنچه دیگران برای رشد بهینه مهارت مشاهده کرده اند ، توصیه کنیم. “

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *