نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 5:48 ق.ظ

پنج روش تولید در سال 2021 نوآورانه خواهد بود.

دومنیک وی  15 دسامبر 2020

در حالی که بروز پدیده  COVID-19 یک چالش برای صنعت بود ، بسیاری از تولیدکنندگان روشهای خلاقانه ای برای ایجاد ارزش برای مشتریان خود و جامعه گسترده تر پیدا کرده اند که اغلب توسط فناوری های جدید امکان پذیر است. خواه تأمین کننده هوا و PPE در هنگام کمبود باشد و یا حتی سرمایه گذاری در برنامه های جدید کارخانه دیجیتال از سر گرفته شود ، تولیدکنندگان توانایی های خود را برای ، آزمایش با مدل های جدید عملیاتی و هنوز هم مواجه با عدم اطمینان پیش می برند.

این بیماری همه گیر صنعت را وادار کرد تا هنجارهای جدیدی را ایجاد کند که برای دهه های آینده تأثیرات و تحول آفرینی زیادی خواهد داشت.  همانطور که تقریباً 12 ماه از فعالیت خود را با یک هنجار جدید آغاز می کنیم ، به لطف ادامه استفاده از فن آوری های جدید با سرعت بی سابقه ای ،  در 2021 همچنان شاهد نوآوری در کل اکوسیستم تولید خواهیم بود. اما در این ارتباط پنج روند وجود دارد که باید در سال جدید مراقب آنها باشید:

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نقش مهمی در کمک به کاهش موارد COVID-19 در کف کارگاه دارند.

برای مواقعی که کار از راه دور ممکن نیست و ورود به یک ویژگی فیزیکی ضروری است ، حفظ حداقل شش فوت فاصله فیزیکی ممکن است لازم باشد. هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) این پتانسیل را دارند که شکاف بین کارمندان و ماشین آلات را پر کنند. به عنوان مثال ، هوش مصنوعی می تواند کارگران را از فرایندهای تکراری آزاد کند و کارگران را به طور خودکار به ایستگاه های فاصله گرفته منتقل کند. این امر می تواند ماشین های بیشتری را قادر سازد تا از طریق داشبورد و بررسی عملکرد از راه دور کنترل شوند و کیفیت و انطباق را به صورت شبانه روزی تشخیص دهند.

در حال حاضر ، ما شاهد انفجار هدایتگران هوش مصنوعی برای تولید هستیم ، اما بیشتر آنها هنوز استفاده از هوش مصنوعی را در مقیاس کوچک نکرده اند. در مطالعه ای که اخیراً انجام داده ایم ، بیش از یک سوم (37٪) از تولیدکنندگان گفته اند که در پاسخ به COVID-19 استفاده از AI / ML را افزایش می دهند. این افزایش نیاز به کمک هوش مصنوعی و سهولت استفاده بهتر ، مقیاس بندی را در سال ۲۰۲۱ تسریع می کند. با ساده تر شدن ، مصارف اقتصادی و به تبع آن صنعتی شدن هوش مصنوعی ، شاهد پیاده سازی های طولانی مدت تری خواهیم بود. در نتیجه ، AI شروع به تبدیل شدن به طبیعت دوم تولید کنندگان می کند ، همه اینها برای جلوگیری بیشتر از گسترش COVID-19  کمک می کند.

با تکثیر سیستم عامل های جدید ، استاندارد سازی از طریق منبع باز ضروری خواهد شد.

اگرچه on-prem ممکن است برای بسیاری از تولیدکنندگان پیش فرض باشد ، با این وجود ، سیستم عامل های فن آوری جدید را  برای استفاده کشف کرده اند. تحقیقات داخلی ما نشان داده است که تولیدکنندگان با سرعت بی سابقه ای در حال آزمایش فناوری های جدید و توانمندکننده های دیجیتالی هستند. مطالعه اخیر ما همچنین نشان داد که 76٪ از تولید کنندگان با توجه به همه گیری کرونا ، استفاده از توانمندکننده های دیجیتال و فن آوری های جدید را افزایش داده اند.

اما به همان اندازه که برای تولیدکنندگان دسترسی به بهترین پیشنهادات مهم است ، حتی بسیار مهمتر است که این پیشنهادات به طور منسجم با هم کار کنند. منبع باز یک روش اثبات شده برای اجرای استاندارد سازی و یکپارچه کردن فن آوری siled است. این امر مزایای زیادی دارد ، از پشتیبانی از بار کاری در ابرهای چندگانه ، تا ایجاد امنیت بیشتر وجلوگیری از قطع کار با  فروشندگان. منبع باز در ساخت و تولید نقش مهمی خواهد داشت ، مهم نیست که بستر فناوری در دسترس باشد.

پایداری در صنعت 4.0 به یک اولویت مجدد تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر ، بسیاری از تولیدکنندگان تعهد خود را در دستیابی به اهداف پایداری جهانی نشان داده اند ، مانند اتومبیل های ولوو در جهان استفاده از کبالت را در باتری های خودروهای الکتریکی خود ردیابی می کنند تا اطمینان حاصل شود که مواد اولیه با رعایت اصول قانونی زیست محیطی تأمین شده اند. علاوه بر این ، دولت ها و سازمان ها به طور منظم به جنبه های پایداری زیست محیطی توجه و اندازه گیری می کنند ، از جمله درک بهتر اثرات کربن و اکولوژیک .

از آنجا که تولید کنندگان کف کارخانه را بیشتر خودکار می کنند ، این فرصتی است که بصورت شهودی پایداری را در تلاشهای خود ایجاد می کنیم. این موضوع شامل اولویت بندی فروشندگان IT سبز برای کار با دیجیتال سازی موثر بخشهایی از زنجیره تأمین است.

موارد قابل لمس 5G با تولید پیشگام ظاهر می شوند.

بدون شک ، 5G با تحقق وعده های بی پایان – از امکان اتوماسیون انبار ، جمع آوری و ساختاردهی داده های صنعتی برای ابر و ارائه محتوای AR / VR به تکنسین های کارخانه برای تشخیص عیوب دستگاه – نقش مهمی در تحول در صنعت 4.0 خواهد داشت. 5G همچنین می تواند فناوری های کلیدی مانند AI / ML و تجزیه و تحلیل را به داخل یک شرکت وارد کند ، همه اینها برای کاهش تأخیر و در نتیجه ارائه خدمات بهتر به کاربران نهایی است.

کار از راه دور متصل ، از یک استثنا ، به یک قاعده تبدیل خواهد شد.

شرکت های فناوری تنها شرکت هایی نیستند که کارهای بیشتری را از خانه انجام می دهند. تولیدکنندگان سنتی نیز شروع به تأیید کار از راه دور می کنند. اوایل تابستان امسال ، زیمنس نیروی کار با تحرک بیشتری را بکار گرفت که می تواند چندین روز را دور از دفتر کار کند. در حقیقت ، بررسیها خاطرنشان می کند که در بخش تولید ، درصد کارمندان تمام وقت ایالات متحده که عمدتا از خانه کار می کنند (حداقل سه روز در هفته) به طور قابل توجهی از 7٪ به تقریباً یک سوم (32٪) افزایش یافته است.

یک تغییر فرهنگ در حال رخ دادن است ، جایی که حتی محافظه کارترین شرکت ها نیز متوجه مزایا و سهولت اتصال هستند که ابزارهای همکاری دیجیتال می توانند به همراه داشته باشند. هرچه تولیدکنندگان بیشتری با استفاده از این ابزارها و مزایای آنها راحت تر می شوند ، شاهد عادی شدن بسیار بیشتری نسبت به “کار جدید از راه دور” خواهیم بود که در سال 2021 اتفاق می افتد.

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *