نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 1:24 ق.ظ

خانه های خلاق از کارآفرینان جوان و سرمایه های نوپا حمایت می کنند.

 

http://media.dolat.ir/uploads/org/160872617875466800.jpg

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از اولین خانه خلاق کشور در کرمانشاه در محل «حمام تاریخی حاج شهبازخان» بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه،  عیسی منصوری در جریان بازدید از مجموعه خانه خلاق کرمانشاه گفت: پروژه خانه خلاق به عنوان اولین پروژه بین المللی در کشور، با پشتوانه علمی و تجربی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، اعضای دبیرخانه و گروه پشتیبان خانه‌های خلاق ایران در سطح ملی و گروه مدیریت و بهره برداری خانه خلاق کرمانشاه و با بهره گیری از پیشینه غنی فرهنگی و هنری ، نمونه موفقی از مرکز خلاقیت( Creative Hub ) خواهد شد.

منصوری اضافه کرد: خانه های خلاق در مقیاس محلی و جهانی ابزاری برای ایجاد ارزش های اقتصادی و اجتماعی هستند.

وی ماموریت خانه های خلاق را حمایت از کارآفرینان جوان و سرمایه های نوپا با ایجاد فضایی برای تبادل نظر و توسعه ایده ها عنوان کرد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: خانه خلاق ایران در تلاش است با شناسایی، آموزش و همراهی در اجرای استارت آپ ها، کسب و کارها و پروژه های فعال در حوزه صنایع خلاق و صنایع فرهنگی شامل کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی، بازی،اسباب بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، یادگیری، نشر و چاپ، گیاهان دارویی و طب سنتی، در توسعه کمی و کیفی بازار صنایع خلاق ایران نقشی اساسی ایفا نماید.

منصوری فعالیت اصلی مجموعه خانه خلاقیت در کشور را برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و توسعه کانال ها فروش در حوزه صنایع خلاق و صنایع فرهنگی عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این برنامه گفت: خانه های خلاق به عنوان یک پروژه بین المللی ارتقا کیفیت صنایع دستی و بروزرسانی آنها برای توسعه اشتغال ایجاد می شوند.

حسن عزیزی افزود: خانه خلاق، عنوان پروژه ای است که برای حمایت و توسعه صنایع خلاق هنری تحت حمایت سازمان ملل در کشورهای مختلف ایجاد شده و کرمانشاه به عنوان اولین انتخاب در کشور برای اجرای این پروژه بوده است.

http://dolat.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *