نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

2 آذر 1403 3:47 ب.ظ

بازار یابی آینده یعنی فناوری اطلاعات

ترکیبی از بازاریابی و فناوری به لطف اصلی ترین پدربزرگ مورد قبول یعنی اسکات برینکر ، به عنوان martech شناخته شد و اهمیت آن در ایجاد تجارب منحصر به فرد بازاریابی دیجیتال به وضوح روشن است.

در واقع ، شرکت حسابداری BDO و Warc سال گذشته تخمین زدند که مارک های انگلیسی و آمریکای شمالی اکنون به طور متوسط ​​26٪ از بودجه بازاریابی خود را برای خرید مارتک هزینه می کنند ، در حالی که ارزش بازار جهانی آن 121.5 میلیارد دلار است.

همانطور که برینکر در اجلاس  State of MarTech 2018 اظهار داشت: ”هر کاری که اکنون بازاریابی انجام می دهد توسط نوعی فناوری در حال پیاده سازی است. یک بازاریاب متوسط ​​از 100 نرم افزار مختلف در یک ماه خاص استفاده می کند. “

هنوز مرزهای متفاوتی بین فناوری بازاریابی که همه ما از آن استفاده می کنیم و صنعت خاص martech وجود دارد. در نهایت این انتقال از بازاریابی سنتی – تحقیقات بازار ، تبلیغات ، مدیریت کاربر – به ترکیب داده ها و فناوری است.

یعنی martech ، به جای بمباران ایمیل ، دقت داده را ارائه می دهد ، در نتیجه مناسب ترین مطالب را به افراد مناسب می رساند و روند قطع شدن کاربران بی علاقه را به حداقل می رساند.

قدرت martech روشن است: این به شرکتها اجازه می دهد تا دقیقاً بفهمند در هر تقاطع مهم کمپین بازاریابی چه اتفاقی می افتد ، که منجر به شخصی سازی فوق العاده برای ذینفع نهایی ، مشتری می شود.

به بیان ساده ، martech از طریق هر کدام از پلتفرم ها که مورد استفاده قرار می گیرد ، به پرورش آن منجر می شود و به کسب و کارها اجازه می دهد تا به داده های حیاتی دسترسی پیدا کنند و از این طریق دید 360 درجه ای از بازار در همه صنایع را برای آنها فراهم کنند.

اما بیش از این ، محتوای مرتبط و جالب تری متناسب با نیازها و خواسته های مشتریان تولید می کند. و از آنجا که تحقیقات تأیید می کند که کاربران به طور متوسط ​​4.75 قطعه از محتوا را قبل از ثبت نام می خوانند ، بنابراین قدرت martech بی چون و چرا است.

در قلب martech  فناوری است. برای تمام مدیران ارشد بازار یابی  CMO پذیرفتن این نوآوری ها بسیار حیاتی است ، زیرا آنچه که در زنجیره آن وجود دارد – IoT ، AI ، XR – واقعیت هایی در راه حل های بازاریابی مدرن هستند.

به هر حال ، 5G  بالای  سر ما است ، که به معنای تکامل بیشتر برای صنعت بازاریابی و فناوری مورد استفاده در داخل است. همانطور که کریستینا کارلت ، VP EMEA در Verizon Media توضیح می دهد:

“همانطور که ما به سمت یک جهان 5G حرکت می کنیم ، اتصال به معنای انتقال داده های عظیم است که به شما امکان می دهد تجربیات غوطه وری در زمان واقعی در سراسر تجربه های دیجیتال ، به معنای واقعیت مجازی ، واقعیت افزوده ، همه تجربیات XR قادر به پخش همزمان میلیون ها نفر در سراسر جهان خواهد بود. ،

“به تأثیر روی رویدادهای مجازی ، تجارب خرده فروشی ، سرگرمی های تعاملی فکر کنید. وقتی این مورد را با Mobile Edge Computing ترکیب کنید که به عینک های VR / AR اجازه می دهد بیشتر شبیه یک جفت Ray Bans باشد زیرا برای اتصال به شبکه نیازی به رایانه در داخل خود ندارند ، این به معنای نقطه اوج انواع دستگاههای دارای XR. برای استفاده این افراد است

“بازاریابان باهوش در حال حاضر به این فکر می کنند که تجارب برندشان چگونه می تواند در واقعیت توسعه یافته کار کند ، که اثبات شده برای مشتریان بسیار جذاب است.”

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *