نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 11:47 ق.ظ

۳ حوزه در حال رشد که کوچندگان به فضای دیجیتال می توانند برای دهه بعدی استفاده کنند

تایلر شوایگرت17 نوامبر 2020

حدود دو سال پیش ، من و همسرم آنیکا تصمیم گرفتیم که به عنوان مهماندار و دربان هتل شغل خود را رها کنیم تا آرزوهای زندگی کوچندگان دیجیتال را دنبال کنیم. از زمانی که دنیای شرکت ها را ترک کردیم ، در حالی که به بیش از 85 کشور جهان سفر می کردیم ، به مدل های مختلفی از تجارت آنلاین ، از تجارت الکترونیکی گرفته تا تولید و  و نهایتا به مربیگری پرداخته ایم. امروز ، ما به افرادی که از کار در ساعات 9 تا 5 شغلشان خسته شده اند کمک می کنیم تا به صورت آنلاین موفق شوند و داستان های افسانه ای کوچ خود را شروع کنند.

از آغاز سال 2020 ، کار از راه دور به عنصری اصلی در مبارزه با بحران بهداشتی  و امری مداوم تبدیل شده است. و اگرچه ممکن است طی 12 ماه آینده مسافرت با چند مانع همراه باشد ، اما به نظر می رسد بسیاری از مشاغل نگرش خود را نسبت به کار در خانه تغییر داده اند. این یک فرصت عالی برای کسانی است که به جای یک دفتر کوچک و پر سر و صدا در شهر به دنبال شکستن قالب و کار با رایانه و تلفن های هوشمند خود هستند.

اگر به فکر فراگیری مهارت های جدیدی هستید که حضور فیزیکی شما را در محل کار نمی طلبد ، در اینجا سه ​​موضوع جذاب وجود دارد که نه تنها در دهه آینده رشد می کنند ، بلکه برای کارهای از راه دور نیز مناسب هستند.

1. بازاریابی مبتنی بر داده

تحلیلگران بر این باورند که فروش جهانی تجارت B2C در سال 2021 به 4/5 تریلیون دلار خواهد رسید و در صنعتی كه چنین رشد سریعی دارد ، نیاز به متخصصان بازاریابی رسانه های دیجیتال در همه جا وجود دارد. با این حال ، در این عصر و زمانه ، همه این شغل را یک بازاریاب آنلاین می نامند. دانستن اصول مربوط به بازاریابی دیگر کاری از پیش نمی برد. برای رقابت با ده ها هزار نوابغ بازاریابی خود خوانده ، توصیه می کنیم روی استراتژی بازاریابی کمی پیچیده تر و در عین حال بسیار کارآمد تمرکز کنید: بازاریابی مبتنی بر داده.

امروزه ، بازاریابی مبتنی بر داده یکی از اولویت های اصلی مدیران بازاریابی است. طبق گزارشات اخیر ، 40 درصد شرکتها به دنبال افزایش هزینه های بازاریابی مبتنی بر داده خود هستند و 64 درصد از مدیران بازاریابی می گویند استراتژیهای داده محور در اقتصاد امروز ضروری است. اگرچه ممکن است در ابتدا گیج کننده به نظر برسد ، اما انجام بازاریابی مبتنی بر داده کار چندان سختی نیست. آیا تا به حال تبلیغات رسانه های اجتماعی یا موتور جستجو را انجام و سپس براساس نتایج دریافتی آن را بهینه سازی کرده اید؟ این اساساً یک شکل بسیار جامع از بازاریابی مبتنی بر داده است.

به لطف ارزش باورنکردنی داده های قابل اعتماد این روزها ، تقریباً هر بیت از نرم افزار رفتار کاربر را ردیابی می کند و اطلاعاتی را جمع آوری می کند که برای تصمیمات بازاریابی شما بسیار ارزشمند هستند. برای تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی مبتنی بر داده ، باید بیاموزید که چگونه داده های مفید تولید کنید ، چگونه آنها را استخراج کنید و مهمتر از همه ، چطور از این داده ها به نفع خود استفاده کنید.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، بازاریابی مبتنی بر داده به مجموعه متمایزی از مهارت های بازاریابی نیاز دارد ، از جمله بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی در موتورهای جستجو ، که برای جمع آوری داده ها و همچنین بازاریابی محتوا و تبلیغات سنتی بسیار کارآمد هستند. داده هایی برای بهبود نتایج بازاریابی. با این وجود ، چون فقط تعداد کمی حاضرند این مسیر را طی کنند ، تبدیل شدن به یک بازاریاب مبتنی بر داده ، به شما امکان می دهد خود را به عنوان یک عضو تیم ارزشمند ، بدون توجه به مکانی که در حال حاضر در جهان هستید ، قرار دهید.

2. تولید محتوای با کیفیت بالا

قبل از معرفی وب 2.0 ، توزیع ایده ها و نظرات شخصی در مقیاس وسیع معمولاً مختص افراد محدودی بود که عمدتاً در صنعت رسانه بودند. با این حال ، با افزایش محتوای تولید شده توسط کاربران و شبکه های اجتماعی ، این موضوع کاملاً تغییر کرده است. امروزه تقریباً همه می توانند محتوا را بارگذاری کنند ، در تعداد بی نهایت مکان مجازی و در هر زمان چه به صورت پست های کوچک ، مقالات وبلاگ ، تصاویر یا فیلم ها باشد.

اگر بتوانید از محتوای خود درآمدزایی کنید ، در واقع می توانید از این طریق درآمد خوبی کسب کنید. اما کسب درآمد به معنای صرف انتشار دادن توییت ها به دلیل داشتن محتوا نیست. به این شکل هیچ کس ثروتمند نخواهد شد ، حداقل در بیشتر موارد. با توجه به اینکه صدها میلیون انسان هر روز میلیاردها قطعه محتوا بارگذاری می کنند ، رمز موفقیت ، کیفیت است.

محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند نقش بسزایی در بازاریابی داشته باشد. طبق تحقیق انجام شده توسط Bright Local ، 92 درصد مردم هنگام تصمیم گیری برای خرید به محتوای تولید شده توسط کاربر اعتماد می کنند. علاوه بر این ، همانطور که اخیراً نرم افزار بازاریابی Stackla گزارش داد ، حدود 57 درصد از مصرف کنندگان معتقدند که فقط تعداد بسیار کمی از مارک ها محتوای معتبر ایجاد می کنند. انتظار می رود تقاضای تأثیرگذار نه تنها از سیستم های مهم مانند  YouTube مانند Instagram بلکه از کانال های بومی مانند وبلاگ ها و پادکست ها طی چند سال آینده به طور قابل توجهی رشد کند.

زیبایی یک کسب و کار تولید محتوا در این است که شما می توانید از طریق روش های متنوعی برای تولید ، توزیع و تبلیغ محتوای خود طیف گسترده ای از موضوعات و طیف های بالقوه را انتخاب کنید. امکانات بی نظیری برای مقیاس گذاری عملکرد شما وجود دارد. ممکن است به حرکت در آوردن توپ مدتی طول بکشد ، بنابراین با ارائه محتوایی که از یک تجارت موجود یا نام تجاری شخصی شما پشتیبانی می کند شروع کنید. به شما این امکان را می دهد که قبل از موعد مقرر سفر خود را به عنوان یک تولید کننده محتوای سودآور آماده کنید.

3. مشاغل مجازی

به لطف گسترش سریع مقررات COVID-19 در میان کارها ، سال 2020 تعداد بیشماری از مشاغل مجازی جدید را ایجاد کرده است ، انتظار می رود بسیاری از آنها حتی پس از پایان بحران سلامت نیز مجازی بمانند. این نوع اشتغال نسبتاً جدید نیازی به حضور فیزیکی در یک دفتر یا حتی یک کشور خاص ندارد و بنابراین برای کوچندگان دیجیتال چه با سابقه کار قبلی و چه بدون آن کاملاً مناسب است.

علاوه بر افزایش نگرانی های بهداشتی ، دلیل اصلی دیگر افزایش قابل توجه کارمندان مجازی این واقعیت است که هزینه های آنها برای مشاغل به طور قابل توجهی کمتر از موقعیت های شغلی داخلی است ، زیرا مشاغل مجازی به فضای اداری کمتر ، لوازم اضافی کمتر و اغلب حقوق یا نرخ ساعتی کمتر ی نیاز دارند. فرصت های شغل مجازی بسیار زیاد و متنوع است.

همانطور که کسب و کار های بیشتری شروع به شناسایی مزایای کار از راه دور می کنند ، هم کارمندان عادی و هم فریلنسرها ممکن است فرصت های بیشتری برای تحقق آرزوهای خود در قبال کوچ دیجیتال داشته باشند.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *