نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

16 اردیبهشت 1403 4:08 ق.ظ

جنرال موتورز ۳۰۰۰ فرصت شغلی را برای توسعه وسایل نقلیه و نرم افزار ایجاد می کند

9 نوامبر 2020

جنرال موتورز می گوید تا اوایل سال آینده 3000 کارگر فنی دیگر برای کمک به آزمایش محصولات مجازی و توسعه نرم افزار به عنوان امور خدمات ذیربط استخدام خواهد کرد.

این خودروساز می گوید فرصت های  دورکاری برای توسعه وسایل نقلیه برقی و خودمختار را فراهم می کند.

جنرال موتورز می خواهد مهندسان سیستم های الکتریکی و نرم افزارهای سرگرمی و همچنین توسعه دهندگان برای سیستم عامل های جاوا ، اندروید ، iOS و سایر سیستم ها را استخدام کند. این شرکت می گوید که می خواهد با این استخدام جدید ، تنوع را افزایش دهد تا در زمینه نرم افزار موجود مهارت سازمانی خود را افزایش دهد.

سخنگوی  شرکت ، استوارت فاول می گوید بیشتر مشاغل در مرکز فنی GM در حومه دیترویت وارن ، میشیگان خواهد بود. سایر افراد در مراکز فنی و داده های GM در شهری دیگر در آستین ، تگزاس ؛ اوشاوا ، انتاریو ؛ و آتلانتا خواهند بود. او می گوید 500 تا 1000 شاغل از راه دور خواهند بود.

این شرکت می گوید با این کار مشاغل قبل از 30 مارس جایگزین خواهند شد.این مشاغل از اضافه کردن ظرفیت خودرو الکتریکی برای حمایت از ایمنی خودرو ، سرگرمی و اتصال به اطلاعات ، نوآوری در اتصال و همچنین به روزرسانی نرم افزار خودرو از طریق اینترنت پشتیبانی می کنند.

مدیر عامل جنرال موتورز ، ماری بارا ، قول داده است “آینده ای کاملاً الکتریکی” را با 20 مدل الکتریکی که قصد دارد تا سال 2023 در سراسر جهان بفروشد ایجاد خواهد نمود. این شرکت می گوید یکی از این خودروها یک SUV مبتنی بر خودروی الکتریکی شورولت بولت خواهد بود که تولید آن از تابستان سال آینده آغاز می شود. .

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *