نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 1:42 ب.ظ

ربات ‘Digit’ آماده برای فروش و انجام کار

'Digit' robot for sale and ready to perform manual labor

19 اکتبر 2020توسط باب ییرکا

سازنده ربات Agility ، توسط محققان دانشگاه ایالتی اورگان ، اعلام کرده است که هم اکنون علاقه مندان به خرید یکی از ربات های دیجیت آن می توانند این کار را انجام دهند. این ربات شبه انسان برای انجام کارهای دستی مانند بیرون آوردن جعبه ها از قفسه ها و بارگیری آنها روی یک کامیون طراحی و مهندسی شده است. این ربات را می توان مستقیماً با قیمت 250،000 دلار از Agility خریداری کرد.

بیشتر ربات هایی که در سال های اخیر ساخته شده اند برای اهداف تحقیقاتی است. دانشمندان در سراسر جهان در تلاشند تا به آنها توانایی های بیشتر و بهتری بدهند. تیم Agility در صفحه وب خود ادعا کرده اند که زمان آن فرا رسیده است که ربات ها از آزمایشگاه خارج شده و به دنیای واقعی بروند که می توانند کارهای مفیدی را شروع کنند. آنها متذکر می شوند که Digit برای انجام چنین کاری مهندسی شده است ، و هم اکنون برای خدمت به مشتریان آماده است.

این ربات به شکل انسان است. دو دست و دو پا دارد و می تواند راه برود. پاهای بدون انگشت آن صاف و زانوها در مقایسه با انسان به عقب خم می شوند. همچنین ، سر و دست ندارد. اما از قدرت و دوام بالایی برخوردار است و رایانه ای به او امکان می دهد وظایف را به صورت مستقل و بدون اتصال به اینترنت انجام دهد. به نظر می رسد بخشی از یک ربات که برای انجام کارهای سخت آماده است. قاب آن فلز ضخیمی است و مانند شخصی که کار دستی انجام می دهد حرکت می کند. می تواند خم شود و جعبه ای را تحویل بگیرد ، آن را به مقصد دلخواه برساند (در صورت لزوم از بالا رفتن از پله ها) و آن را به طور مكرراین کار ها را انجام دهد.

این تیم در Agility خاطرنشان کردند که وظایف کنونی ، Digit را برای مشاغلی که به دنبال جایگزینی کارگران انسانی با کارگران ربات هستند ، ایده آل می کند. آنها متذکر می شوند که نیروی انسانی در ایالات متحده و سایر مناطق جهان به دلیل عوامل مختلفی بسیار کم است ، از جمله مهمترین آنها بیماری همه گیر COVID-19 است. آنها همچنین خاطر نشان می کنند که Digit برای کار در دنیای واقعی مهندسی شده است. کاربران نیازی به تغییر محیط کار متناسب با نیازهای آن ندارند. این ربات می تواند در هر جایی که بشر در حال کار است کار کند. تیم تحقیق در Agility همچنین متذکر شده اند که هدف آنها تولید ربات و فروش طولانی مدت است. آنها به تازگی 20 میلیون دلار سرمایه از انواع سرمایه گذاران دریافت کرده اند. آنها همچنین اخیراً با شرکت فورد موتور برای ربات هایی که می توانند برای بارگیری و تخلیه جعبه از وسایل نقلیه خودران استفاده کنند ، توافق کردند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *