نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 5:05 ب.ظ

هانیول واحد تجاری جدیدی را برای جذب بازار هواپیماهای بدون سرنشین راه اندازی کرد

15 ژوئن سال 2020

جین لانه لی

 به گزارش رویترز نمونه اولیه جدیدی از هواپیماهای بدون سرنشین عمود پرواز  ، Seraph ، در Llanbedr Airfield ، ولز ، انگلیس که در این عکس دیده می شود بدون دستیار مورد آزمایش قرار گرفته است. شرکت بین المللی هانیول ، تأمین کننده عمده محصولات هوافضایی ، اعلام كرد كه شركت سیستم های هوایی بدون سرنشین را برای حمل و نقل هوایی در  فضای خودمختار ، تاكس های هوایی و وسایل حمل بار بدون سرنشین را راه اندازی كرده است.

Stéphane Fymat ، رئیس کسب و کارهای جدید هانیول گفت: هانیول انتظار دارد كه بازار سخت افزار و نرم افزار برای تاكسی های هوایی شهری ، تحویل محموله ها توسط هواپیماهای بدون سرنشین و سایر وسایل هواپیماهای بدون سرنشین تا سال 2030 به 120 میلیارد دلار برسد و فرصت بازار هانیول حدود 20٪ از این موارد است. وی با بیان اینکه چه مقدار از آن بازار را هانیول هدف قرار گرفته است ، خودداری کرد و افزود: تنها این واحد با صدها نفر از کارکنان خود مهندسین زیادی دارد. جالب توجه است که هانیول خود هواپیماهای بدون سرنشین را نمی سازد بلکه سیستم های کنترل مستقل پرواز و الکترونیک هواپیمایی را فراهم می کند.

ایجاد کسب و کارهای جدید در حالی صورت می گیرد که همه گیری کرونا ویروس باعث افزایش علاقه در تحویل پهپادها  شده است. فیمات گفت که این طرح برای تسریع در برنامه های تحویل محموله های بدون سرنشین است.

برخی از مشتریان Honeywell عبارتند از Volocopter با پشتیبانی Intel ، سازنده هواپیمای کوچک مستقر در اسلوونی ، Pipistrel ، که در حال توسعه یک هواپیمای برقی وبا فرود عمودی برای تحویل بار ، و Vertical Aerospace مستقر در انگلیس است که در سال گذشته آزمایش یک نمونه اولیه از هواپیما را انجام داده است ، که می تواند 250 کیلوگرم وزن داشته باشد و 80 کیلومتر در ساعت پرواز کند.

شرکت هانیول همچنین در AirMap کالیفرنیای جنوبی ،برای یک سیستم کنترل هوایی برای هواپیماهای بدون سرنشین ، و همچنین در  Daedalean مستقر در سوئیس ،برای سیستم کنترل  پروازهای خودمختار را توسعه می دهند ، سرمایه گذاری کرده است.

“ما سعی نمی کنیم شرط بندی کنیم که چه کسی بهترین پهپاد را خواهد داشت. ما می خواهیم  که هواپیماهای بدون سرنشین به همه بفروشیم. “

فیمات گفت که واحد وی در حال کار بر روی یک پروژه آزمایشی برای استفاده از کدهای QR برای فرود خودمختار و همچنین ایجاد سیستمی است که به هواپیماها کمک می کند تا در “قایقهای شهری” که GPS آن ممکن است خراب شود، حرکت کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *