نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 12:57 ق.ظ

پیشبرد تولید هیدروژن سبز در لنکسترکالیفرنیا

پیشبرد تولید هیدروژن سبز در لنکسترکالیفرنیا

20 دسامبر 2023-Element Resources بر مشارکت قابل توجهی در بازارهای نوظهور هیدروژن سبز و توسعه پروژه‌های مقیاس با شهر لنکستر متمرکز است.

Element Resources در درجه اول بر تولید هیدروژن سبز و توسعه پروژه های در مقیاس، به ویژه در غرب ایالات متحده، با تاکید بر کالیفرنیا متمرکز است و در حال توسعه یک مرکز تولید انرژی پاک (هیدروژن سبز) در لنکستر، کالیفرنیا ست که قادر است بین 20000 تا 24000 تن در سال هیدروژن سبز تولید کند.

شرکت می گوید که : ما حقوق زمین و آب را تضمین کرده ایم و پیشرفت قابل توجهی در صدور مجوز، انتخاب تجهیزات و توسعه خارج از زمین داشته ایم. ما در حال حاضر به دنبال تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری تا 1 QTR 2024 هستیم.ما یکی از اعضای ARCHES، کالیفرنیا برای تسریع استفاده از هیدروژن و توسعه زیرساخت های پشتیبانی در سراسر ایالت هستیم.

پتانسیل گسترش تولید هیدروژن سبز

ما در حال ارزیابی پتانسیل توسعه سیستماتیک تولید هیدروژن سبز در منطقه لنکستر و اطراف آن هستیم تا با تقاضاهای آینده همگام شویم. محصول، هیدروژن سبز، 100% کربن صفر با شدت کربن صفر خواهد بود. ما با تقاضای چشمگیر قابل توجهی برای هیدروژن سبز، SAF و سایر مشتقات هیدروژن مواجه شده ایم.

بخش‌های تحرک، هوانوردی، کشاورزی، معدن و صنعت، همگی علاقه زیادی به پتانسیل هیدروژن سبز و مشتقات آن در سراسر کالیفرنیا و منطقه نشان داده‌اند.یک یادداشت تفاهم جدید بین Lancaster و Element Resources تعهد لنکستر برای تبدیل شدن به اولین شهر هیدروژنی ایالات متحده را بیشتر ثابت می کند.

هیدروژن سبز

شهردار لنکستر، آر رکس پاریس، گفت: «شهر لنکستر از ادامه همکاری خود با Element Resources از طریق این تفاهم نامه بسیار هیجان زده است. با این توافق، شهر به دنبال ادامه مبارزه با خطرات اقلیم از طریق توسعه انرژی سبز و نوآوری است. از طریق مشارکت با شرکت‌های خصوصی، ما نه تنها انقلاب انرژی پاک را رهبری می‌کنیم، بلکه بسیاری از مشاغل انرژی پردرآمد را به شهرمان می‌آوریم.»

پرداختن به چالش های مرتبط با تاسیسات هیدروژنی

ما در حال رسیدگی به چالش‌های طراحی، ساخت و بهره‌برداری از تاسیسات هیدروژن سبز هستیم که صرفاً به انرژی خورشیدی فتوولتائیک متکی است (هر منبع تجدیدپذیر متناوب مستلزم دقت در انتخاب مفهوم است، نه تنها در پیکربندی اولیه کارخانه، بلکه همچنین انتخاب تجهیزات اولیه برای فعال کردن نیروگاه به طور کارآمد و ایمن با متناوب منبع تغذیه اولیه کار کند).

و بصورت متناوب منبع تغذیه با خورشیدی فتوولتائیک – توان بهره برداری از تاسیسات در حالی که 100٪ انرژی تجدیدپذیر باقی می ماند، چالش هایی را با وقفه “زمان روز” در چرخه روز و شب ایجاد می کند. آرایه خورشیدی حداکثر توان را در طول دوره های حداکثر تابش خورشیدی (یعنی ظهر) فراهم و تامین برق صفر در ساعات شب. می کند.

این متناوب روزانه، همراه با تفاوت‌های طول روز تابش خورشیدی به صورت فصلی، چالشی را در عملکرد تجهیزات و نیاز به درک جامع از طریق مدل‌سازی/شبیه‌سازی استفاده از دستگاه و تجهیزات ایجاد می‌کند.

استفاده از برق تامین‌شده توسط شرکت‌های عمومی از طریق شبکه برق غیرعملی است تا جایی که هزینه هر کیلووات استفاده از برق شبکه را بر مبنای اقتصادی برای هیدروژن سبز در کالیفرنیا غیرعملی می‌کند.

همراه با هزینه های اتصال و تاخیر زمانی برای به دست آوردن اتصال، برق شبکه غیر عملی است. برق شبکه ممکن است 100٪ قابل تجدید نباشد و به طور موثر کربن را به تولید هیدروژن وارد کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *