نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 9:55 ب.ظ

بزرگترین رویداد ورزشی در آمریکا امسال با 621000 پنل خورشیدی برای تامین انرژی

بزرگترین رویداد ورزشی در آمریکا امسال با 621000 پنل خورشیدی برای تامین انرژی

اندی کوربلی -13 فوریه 2024-استادیوم Allegiant خانه Super Bowl 58 – CC 2.0. h2kyaks، بازیابی شده از فلیکر

بزرگترین رویداد ورزشی در آمریکا امسال به دلیل موقعیتش در بیابان با انرژی سبزاجرا شد. 621000 پنل خورشیدی برق مورد نیاز برای تامین انرژی استادیوم Allegiant، خانه دو Super Bowl VXIII و Las Vegas Raiders را هدایت کردند.

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، این ورزشگاه برای خرید برق از مزرعه خورشیدی که می‌تواند 60 هزار خانه را در خارج از روز بازی تامین کند، قراردادی 25 ساله با NV Energy منعقد کرد.

لاس وگاس 300 روز در سال خورشید می بیند، بنابراین این ابتکار کاملا منطقی است، و این تنها ابتکار پایداری نیست که در و اطراف Allegiant یافت می شود. آنها تمام گلوله‌های لاستیکی را از چمن بازیافت می‌کنند، جمع‌آوری ضایعات غذا را از رستوران‌های محل انجام می‌دهند و آنها را از جریان زباله برای تغذیه دام‌ها منحرف می‌کنند، و تمام بریده‌های چمن را  کمپوست می‌کنند.

آنها همچنین دارای سقف بسیار کارآمدی هستند که نیاز به تهویه مطبوع را کاهش می دهد و سیستم های راندمان چندگانه مانند روشنایی کم مصرف، سیستم های کنترل روشنایی و واحدهای انتقال هوا را کاهش می دهد.اما ویژگی برجسته، برق 100٪ تجدیدپذیر است که از خورشید تولید می شود.

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده، که اتاق ورودی اصلی برق ورزشگاه را بازرسی کرد، گفت: «مردم گاهی اوقات در مورد انرژی تجدیدپذیر عصبی می‌شوند، زیرا مطمئن نیستند که قابل اعتماد است یا خیر».

این واقعیت که انرژی تجدیدپذیر می تواند نیروگاهی مانند این را به طور قابل اعتماد تامین کند، باید در مورد اتفاقاتی که ممکن است در جوامع دیگر رخ دهد راه حل ارایه کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *