نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

18 اردیبهشت 1403 12:06 ق.ظ

یک هنرمند از غذا مناظر نمادین خلق می‌کند و به مردم گرسنه اهدا می‌کند

هنر نمادین

17 اکتبر 2023-ناتان وایبرن با هنر غذایی خود از مناظر نمادین – SWNS / OnePoll

یک هنرمند از غذاهای ارگانیک برای خلق این مناظر نمادین استفاده کرد – و آنها به اندازه کافی برای خوردن مناسب به نظر می رسند، زیرا چنین بودند.

این چهار «نقاشی» خوشمزه که تماماً از میوه‌ها و سبزیجات ساخته شده‌اند، برخی از بهترین صحنه‌های دوست‌داشتنی بریتانیا را نشان می‌دهند – از استون هنج، تا دره آوون، با پل معلق معروفش، تا گذرگاه غول‌آسا.

به مناسبت پایان فصل برداشت سال 2023، نمایشگاه‌های خوراکی توسط هنرمند ولزی ناتان وایبورن ایجاد شد تا مناظر دوست‌داشتنی را با جزئیات شگفت‌انگیز تکرار کند – به همراه کمک سرآشپز Yeo Valley Organic، علی پامفری.

صحنه‌های دلپذیر، که شامل ریبل‌هد نیز می‌شود، از محصولات ارگانیک تازه مانند توت‌فرنگی، چغندر، و کلم پیچ استفاده می‌کردند و 48 ساعت طول کشید تا هنرمند آنها را خلق کند.

ناتان وایبرن گفت: “من دوست دارم از طریق کارم مردم را به دنیای طبیعی نزدیکتر کنم و از این فرصت برای قبول کردن این چالش منحصر به فرد لذت بردم.”

من در دوران کودکی از دره آوون بازدید می‌کردم و همیشه از چشم‌انداز طبیعی شگفت‌انگیز می‌ترسیدم، بنابراین فکر کردن در مورد اینکه چگونه می‌توانم از طریق محصولات محلی آن را زنده کنم، یک فرآیند بسیار سرگرم‌کننده بود.او تقریباً از 150 پوند غذا (67 کیلوگرم) استفاده کرد که شامل سوپ، ماست و کره نیز می شد تا صحنه ها را زنده کند.

این پل نمادین با استفاده از یک کالیدوسکوپ رنگارنگ از انواع توت ها، از جمله توت فرنگی، زغال اخته، و تمشک، همراه با چغندر و کلم بروکلی، با لایه هایی از بافت تره فرنگی و کلم پیچ ساخته شده است.

Giant’s Causeway در ایرلند شمالی، تهیه شده از هویج ارگانیک Yeo Valley، سوپ ازگیل و آویشن، کره شور، پنیر چدار، و هویج و سیب زمینی پوست کنده .

سوپ هویج، ازگیل و آویشن برای ترسیم کردن غروب خورشید در زیر افق در Giants Causeway استفاده شد – که در کنار کره فر، پنیر چدار رنده شده و سیب زمینی مجسمه‌سازی شده بود.

استون هنج از بلوک های بلند چدار، نوار های ماست طبیعی و کفیر ساخته شده و با تره فرنگی و برگ های کلم تزئین شده است.

در حالی که بیشتر مردم از زیبایی‌های زیبای مناظر روستایی لذت می‌برند، بسیاری از مردم نیز از تحسین غذای آنها بعد از خوردن لقمه ای لذت می‌برند.

علی پامفری گفت: “طبیعت زیباست و ما فکر می کنیم غذایی که می خورید نیز باید همانگونه باشد.”

ما امیدواریم که مناظری که ایجاد کرده‌ایم الهام بخش مردم باشد تا از کشاورزی ارگانیک خانگی حمایت کنند تا به طبیعی نگه داشتن مناظر ما کمک کنند.

پس از این خلاقیت ها، سرآشپز علی، مواد تشکیل دهنده منظره را به دستور العمل تغییر داد و هر گونه مواد استفاده نشده به سازمان خیریه غذا، سیتی هاورست اهدا شد – کمک کرد تا 143 وعده غذایی را به خانواده های نیازمند در سراسر کشور تحویل دهد.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *